English

احمدی لاشکی:

قطعه یک آزاد راه تهران شمال زیر بار ترافیک می رود

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: قطعه یک آزاد راه تهران شمال با اتمام فعالیت های عمرانی آن به زودی زیر بار ترافیک می رود.

قطعه یک آزاد راه تهران شمال زیر بار ترافیک می رود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، قاسم احمدی لاشکی در مراسم بهره برداری از پروژه های ورزشی شهرستان نوشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: از لطف و عنایت ویژه مقام معظم رهبری و هدیه ورزشگاه شهدای نوشهر قدر دانی می کنیم و ورزشگاه 5 هزار نفره چالوس که آن هم هدیه مقام معظم رهبری می باشد از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰ سال پیش آزادراه تهران – شمال کلنگ زنی شد و در حال حاضر سه هزار نفر در این پروژه مشغول کار هستند.

احمدی لاشکی  با بیان اینکه آزادراه تهران شمال طول مسیر را ۶۷ کیلومتر را کوتاهتر می کند افزود: این پروژه ظرفیت های غرب مازندران را بیش از گذشته نمایان می سازد.

وی گفت: در زمینه پسماند نیز کار خوبی در بودجه در سال جاری درنظر گرفته شده است و انتظار داریم نیروگاه زباله سوز نوشهر زودتر بهره برداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    موقع انتخابات فرا رسیده.این دوز وکلک بازی نماینده ها ست که بعد از بیست سال ۱۰۰ کیلومتر ازاد راه تکمیل نشده.اسفند ماه از دوباره رای میخواد

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه