English

پزشکیان در گفتگو با خبرگزاری موج:

عادی سازی روابط امارات و اسراییل دهن کجی به جهان اسلام است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی عادی سازی روابط امارات و اسراییل را دهن کجی به جهان اسلام دانست و گفت: امارات بعدها هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

عادی سازی روابط امارات و اسراییل دهن کجی به جهان اسلام است

مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به عادی سازی روابط میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: پرواز اولین هواپیمای رژیم صهیونیستی از تل آویو به ابوظبی و حضور هیئت ۷۰ نفره آمریکایی-اسرائیلی در امارات یک دهن کجی به ملت‌های اسلامی و جهان اسلام است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از دولت امارات متحده خواستند تا از راهی که رفته، به آغوش ملت‌های اسلامی بازگردد؛ در غیر این صورت امارات بعدها هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

 نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: عربستان سعودی هم آسمان خود را به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی باز کرده و این نشان می‌دهد که کشورهای عربستان و امارات از دایره کشورهای اسلامی خارج و در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت‌های اسلامی قرار گرفتند که هم به ضرر خودشان و هم ضرر به جامعه اسلامی است.

*اهانت به مقدسات در هیچ کجای دنیا قابل قبول نیست

پزشکیان همچنین در مورد اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص)، تصریح کرد: وقتی از آزادی و احترام به عقاید صحبت می کنیم نباید اجازه اهانت به یک میلیارد مسلمان و مقدسات آنها داده شود .

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهانت به مقدسات در هیچ کجای دنیا قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: از فرانسه که ادعای مهد تمدن و آزادی دارد انتظار چنین اهانتی را نداشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    نایب رییس سابق عزیزم.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه