English

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکیدکرد:

تهیه بلیت از سایت های معتبر فروش بلیت اینترنتی

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از الزام بر تهیه بلیت زائران حرم رضوی از سایت های معتبر فروش بلیت اینترنتی خبر داد.

تهیه بلیت از سایت های معتبر فروش بلیت اینترنتی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمید رضا شهرکی معاون حمل و نقل این سازمان با بیان این مطلب افزود: باتوجه به حجم عظیم زائرین در ورودی به مشهد مقدس، بخش حمل و نقل عمومی جاده ای تدارکات لازم را برای جابه جایی زائرین عزیز پیش بینی کرده است.

وی افزودد: از زائران عزیز درخواست می‌شود زمانی که قصد بازگشت را دارند حتماً نسبت به تهیه بلیت از سایت های معتبر فروش بلیت اینترنتی اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: براساس ظرفیت هایی که ایجاد شده و فروش بلیت انجام می‌شود، به سرعت ظرفیت های جدید را جایگزین شده و سرویس‌های فوق العاده ایجاد می شود، لذا مردم عزیزمان تلاش کنند بلیت خود را از قبل تهیه نمایند که بتوانند با برنامه بازگشت را انجام بدهند و مشکلی در این حوزه ایجاد نشود.

شهرکی گفت : براساس برآوردهایی که صورت گرفته، پیش بینی تعداد ناوگان مورد نیاز را در دستور کار قرار دادیم و تمامی ادارات حمل و نقل جاده ای و راهداری کشور بسیج شدند که عزیمت ناوگان به سمت مشهد مقدس حتی بصورت خالی داشته باشند تا بعد از انجام مراسم عزاداری و براساس بلیت هایی که عرضه شده سرویس ها بازگشایی شود و ناوگان به سمت مقاصد مختلف درون کشور عزیمت کنند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به این که بخش عظیمی از زائران محترم زائران خود استان خراسان رضوی هستند، افزود: برنامه ریزی شده که ناوگان مورد نیاز این عزیزان هم تدارک دیده شود، در کنار زائرانی که پیاده وارد مشهد مقدس شدند و در بازگشت حتماً از سیستم حمل و نقل عمومی جاده ای استفاده خواهند کرد.

شهرکی در پایان یادآورشد: باتوجه به حجم ترافیکی که وجود دارد و شرایطی که در مشهد مقدس شاهد هستیم، پیش بینی های لازم برای سفر ایمن در طول جاده ها انجام شده است و همه راهدارخانه‌های متعلق به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آماده ارائه خدمت هستند، نظارت کافی بر مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی توسط همکاران ما در سطح استان انجام شده است و گشت های راهداری هم در طول مسیرآماده خدمت رسانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه