English

آغاز برنامه ریزی‌ها برای اجرای طرح راهداری زمستانی

با توجه به ورود به نیمه دوم سال و آغاز نعمات آسمانی نظیر باران و برف، باید برنامه ریزی و تمهیدات لازم توسط روسای ادارات شهرستان‌ها جهت اقدام به موقع در بحران ها و عملیات راهداری زمستانی انجام شود.

آغاز برنامه ریزی‌ها برای اجرای طرح راهداری زمستانی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری ، با توجه به ورود به نیمه دوم سال و آغاز نعمات آسمانی نظیر باران و برف، باید برنامه ریزی و تمهیدات لازم توسط روسای ادارات شهرستان‌ها جهت اقدام به موقع در بحران ها و عملیات راهداری زمستانی انجام شود.

راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در نشست آمادگی برای اجرای عملیات راهداری زمستانی و برنامه ریزی برای تردد ایمن و روان در زمان بارش ها گفت: با توجه به ورود به نیمه دوم سال و آغاز نعمات آسمانی نظیر باران و برف باید برنامه ریزی و تمهیدات لازم توسط روسای ادارات شهرستان‌ها جهت اقدام به موقع در بحران ها و عملیات راهداری زمستانی انجام شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه ۵۲ راهدارخانه در سطح استان مشغول به خدمت رسانی هستند، تصریح کرد: باید اقدامات در بارش‌ها به گونه‌ای باشد تا در سریع‌ترین زمان انسداد محورهای استان رفع شود و از اکنون تجهیزات، ماشین آلات و دیگر ابزارهای مورد نیاز بررسی شود.

اورهال و تعمیر ماشین آلات، تامین شن و نمک ، تجهیز راهدارخانه ها و ... از دیگر موضوعات مهمی بود که مدیرکل راهداری فارس بر آن تاکید داشت.

جلسه شورای اداری با حضور علیرضا راستیار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ، معاونان و رؤسای ادارات ستادی و شهرستان‌های این اداره کل ، ۲۷ شهریور ماه برگزار شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه