English

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد:

افزایش ۲۳ درصدی زائران جابجاشده به مشهدمقدس با ناوگان عمومی جاده ای

از ۲۰ تا ۲۷ شهریورماه سال جاری بالغ بر ۲۹۲ هزار زائر توسط ۱۴۸۳۸ سفر ناوگان عمومی جاده‌ای از مبادی مختلف به مقصد شهر مقدس مشهد جابجا شده‌اند که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۳/۱ درصد در تعداد زائر و ۸/۲ درصد در تعداد سفر ناوگان افزایش داشته است.

افزایش 23 درصدی زائران جابجاشده به مشهدمقدس با ناوگان عمومی جاده ای

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت: سهم سفرهای درون استانی از سفرهای انجام شده ۴۳ درصد و برون استانی ۵۷ درصد می باشد، همچنین سهم مسافرین جابجا شده در مسیرهای درون استانی ۳۰ درصد و برون استانی ۷۰ درصد می باشد.

وی افزود : براساس گزارش‌های ثبت شده مربوط به سهم وسائط نقلیه در سفرهای رفت، سهم اتوبوس ۶۵ درصد، مینی بوس ۱۴/۸ و سواری کرایه ۲۰/۲ درصد است

شهرکی درادامه بیان کرد: استان‌های دارای بیشترین اعزام به ترتیب خراسان جنوبی، تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان و مازندران بوده‌اند.

وی به تعداد زائرین در مسیربازگشت از مشهد مقدس اشاره کرد و افزود :

در بازه زمانی مورد اشاره در مجموع بالغ بر 335 هزار زائر توسط ۱۸۲۵۹ سفر ناوگان عمومی جاده ای از مبدا مشهد مقدس به مقاصد مختلف در استان ها جابه جا شده اند که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۲/۶ درصد در تعداد زائر افزایش داشته و در تعداد سفر ناوگان ۳۲ درصد افزایش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه