English

امضای تفاهم‌نامه همکاری کاهش آسیب‌های جاده‌ای در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

همزمان با هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری و در هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته، تفاهمنامه همکاری جهت کاهش آسیب‌های جاده‌ای میان دستگاه‌های ذی ربط منعقد می‌شود.

امضای تفاهم‌نامه همکاری کاهش آسیب‌های جاده‌ای در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری ، مشاور ریاست و مدیر کل روابط عمومی این سازمان، جزئیات برنامه‌های این سازمان در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته را تشریح کرد و گفت: تفاهمنامه همکاری جهت کاهش آسیب‌های جاده‌ای با همکاری وزارت راه و شهرسازی، پلیس راهور و معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منعقد می‌شود.

بهزاد راجی افزود: در طول ایام برگزاری هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، آیین افتتاحیه نخستین رویداد فناورانه راه هوشمند(smart road) و نمایشگاه مجازی طرح‌های فناورانه برگزار می‌شود، همچنین تالار هوشمندسازی به منظور ارائه آخرین دستاوردهای سامانه‌های هوشمند مدیریت زیرساخت حمل و نقل جاده‌ای برپا می‌شود.

سرپرست روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین به بهره‌برداری از سه محصول «شبیه‌ساز آموزش رانندگی حرفه‌ای اتوبوس بین‌شهری»، «پیاده‌سازی آموزش‌های حرفه‌ای پرسنل راهداری در واقعیت مجازی با همکاری دانشگاه شهید بهشتی» و «پایش پهپادی زیرساخت‌های جاده‌ای با همکاری ستاد فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» اشاره کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در نمایشگاه امسال، برگزاری دوره آموزشی رالی خانوادگی رانندگان حرفه‌ای حمل و نقل کالا و دوره آموزشی حمل کالای فساد‌پذیر نیز در برنامه قرار دارد و مقرر شده تا محتوای تخصصی ۱۸ تیم فناور با همکاری معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ارائه شود.

مشاور ریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به برپایی میز خدمت نیز گفت: مقرر شده است تا معاونت‌های زیر مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان در نمایشگاه حضور یابند.

راجی در پایان بیان کرد: در اختتامیه نیز با اهدای لوح به برندگان و فناوران برتر شرکت‌های دانش‌بنیان برگزیده رویداد راه هوشمند تقدیر به عمل می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه