English

قدردانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از راهداران فداکار استان البرز در پی نجات دو تن از هموطنان از رودخانه کرج

در پی سقوط یک دستگاه خودرو به رودخانه کرج و نجات جان دو سرنشین این خودرو توسط راهداران ایثارگر گچسر، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، ضمن پیامی خطاب به راهداران یاد شده، از خدمت‌رسانی صورت گرفته تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از راهداران فداکار استان البرز در پی نجات دو تن از هموطنان از رودخانه کرج

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، راهداران، تلاشگران و مجاهدان شریفی هستند که همواره دل در گرو خدمت به هموطنان خود و تأمین ایمنی سفرهای کاربران جاده‌ای را دارند و در این مسیر، شب و روز، گرما و سرما، دشواری و خطر و... نمی‌شناسند.

این روحیه مجاهدانه و خدمات ایثارگرانه این بار در قالب نجات جان دو تن از هموطنانمان که خودروی آنها در اثر حادثه‌ای به رودخانه کرج سقوط کرده بود، تجلی یافت.

ضمن خشنودی از تندرستی و سلامت این هموطنان، از دلسوزی و شجاعت همکاران خدوم خود در استان البرز که به فضل‌ الهی با اقدام بموقع از وقوع حادثه‌ای ناگوار پیشگیری کردند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از درگاه پرودگار سبحان برای این راهداران عزیز و تمامی راهداران شریف در سراسر کشور که دغدغه خدمت به‌ هموطنان را دارند، آرزوی سلامت، عزت و توفیق روز افزون دارم.

داریوش امانی
معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه