English

حمایت از تولیدات داخلی با انعقاد قرارداد خرید ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهسازی از شرکت هپکو محقق می‌شود

معاون راهداری سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای گفت: به منظور تأمین بخشی از نیاز ماشین آلات مورد نیاز بخش راهداری کشور در امر نگهداری و ایمن سازی راهها و مقابله با بحران‌های طبیعی و در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخل، با تامین اعتبار از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور و اخذ مجوزهای لازم، قرارداد ساخت و خرید ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی شامل گریدر، لودر، بیل مکانیکی و بلدوزر با شرکت ماشین سازی هپکو اراک منعقد شد.

حمایت از تولیدات داخلی با انعقاد قرارداد خرید ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهسازی از شرکت هپکو محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، رضا اکبری اظهار داشت: این قرارداد به مبلغ ۱۲۵۷ میلیارد تومان شامل ۴۰ دستگاه لودر، ۸۰ دستگاه بیل مکانیکی، ۷۰ دستگاه گریدر و ۱۰ دستگاه بلدوزر می‌باشد که حداکثر ظرف یکسال از تاریخ ابلاغ قرارداد تحویل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد مذکور در خرداد ماه سال جاری منعقد و ابلاغ شد و موعد شروع تحویل ماشین آلات از ماه ششم (آذر ماه سال جاری) به صورت بسته های تحویلی ماهیانه تا پایان ماه یازدهم (پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۴) خواهد بود.

به گفته معاون راهداری سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، این دومین قرارداد خرید انبوه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده­ای از شرکت هپکو می باشد که در قرارداد اول، ۵۰ دستگاه گریدر در فاصله سالهای ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ ساخته و تحویل شد.

شایان ذکر است از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۳۳۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری از تولید داخل تهیه و در اختیار بدنه راهداری در سطح کشور قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه