English

ساخت راهدارخانه جدید گردنه اسدآباد در مسیر زائران اربعین‌حسینی

عملیات ساخت راهدارخانه جدید با تجهیزات به‌روز و امکانات رفاهی در گردنه پرتردد اسدآباد در مسیر تردد زائران اربعین‌حسینی به زودی آغاز می‌شود.

ساخت راهدارخانه جدید گردنه اسدآباد در مسیر زائران اربعین‌حسینی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از ساخت راهدارخانه جدید در گردنه اسدآباد، خبر داد و گفت: سالانه حدود پنج میلیون مسافر از این جاده تردد می‌کنند و ۷۰ درصد زائران اربعین‌حسینی این جاده را برای تردد انتخاب می‌کنند.


مهرداد آهکی افزود: به همین منظور ساخت راهدارخانه جدید با تجهیزات به روز و امکانات رفاهی مناسب از اولویت‌های این اداره کل است که طرح مطالعاتی و تعیین محل آن انجام شده و با همکاری مسئولان شهرستان تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن این طرح به سرانجام برسد.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به این‌که طرح تعریض گردنه اسدآباد هم در دست اجراست، گفت: طبق برآوردهای اولیه اعتبار لازم برای تعریض گردنه اسدآباد بیش از ۵۰ میلیارد تومان است که با تأمین اعتبار، این طرح امسال به نتیجه خواهد رسید.


آهکی افزود: برای تسریع در روند اجرای عملیات تعریض گردنه اسدآباد از ظرفیت ماشین‌آلات راهداری هم استفاده می‌شود، چرا که گردنه اسدآباد مسیر عبوری ترافیک استان‌های غربی کشور و راه کربلا محسوب می‌شود.


گفتنی است گردنه اسدآباد دومین گردنه طویل کشور است که به عنوان گذرگاه ارتباطی مرکز و غرب کشور شناخته می‌شود و اقدامات موثری در راستای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه