English

جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا از استان اردبیل

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل ازجابه جایی بیش از یک میلیون تن کالا در سه ماهه ابتدای سال جاری از استان اردبیل خبرداد.

جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا از استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت های حمل ونقل کالا در شهرستان گرمی گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹۷۵ هزار تن کالا جابه جا شده بود، افزایش هفت درصدی را شاهد هستیم.


وی عمده کالاهای جابه جا شده را سیمان فله ای و کیسه ای، انواع بنزین، آب معدنی، سیب زمینی، سیر، مصالح ساختمانی، شمش آهن، گندم و گازوئیل برشمرد و افزود: در مدت یاد شده بیش از ۷۰ هزار برگ بارنامه نیز در استان صادر شده است.


دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل تصریح کرد:در سه ماهه گذشته ۴۸۹ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل، ۳۱۹ هزار تن کالا از شهرستان نمین، ۷۹ هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد، ۳۶ هزار تن کالا از شهرستان خلخال، ۶۶ هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار، ۳۴ هزار تن کالا از شهرستان مشگین شهر، ۱۶ هزار تن کالا از شهرستان گرمی و ۹ هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابه جا شده است.


وی افزایش ۴۵ درصدی صدور بارنامه در شهرستان گرمی را یادآور شد و اظهار داشت :در مدت مشابه سال قبل هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در سه ماهه گذشته این رقم بیش از ۱۸ هزار برگ بارنامه است.


وی همچنین در سه ماهه گذشته از افزایش ۴۷ درصدی جابه جایی کالا در شهرستان بیله سوار خبرداد و خاطرنشان کرد:در سه ماهه سال قبل ۳۵ هزار تن کالا از این شهرستان جابه جا شده بود که در 3ماهه گذشته این رقم ۶۶ هزار تن بود.


وثوقی فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود: ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و بیش از ۱۲ هزار نفر راننده نیز در حوزه حمل ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه