English

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه های راهداری اربعین در شش استان مرزی کشور

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پروژه های راهداری اربعین ۱۴۰۳ در شش استان مرزی با جدیت و پیشرفت ۸۰ درصدی در حال اجراست.

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه های راهداری اربعین در شش استان مرزی کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، رضا اکبری گفت: به منظور ارتقای کیفی رویه و ایمن سازی محورهای اصلی مواصلاتی در شش استان مرزی کشور که طرح اربعین سال ۱۴۰۳ در آنها اجرا می‌شود، بیش از ۵۷ اکیپ لکه گیری و روکش آسفالت مشغول به کار هستند.


وی افزود: در سال جاری حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری شامل لکه گیری و روکش آسفالت، خط کشی، نصب تابلوهای ایمنی و اطلاعاتی، اجرای حفاظ بتنی، اجرای روشنایی و اصلاح نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی مواصلاتی پنج استان مرزی غربی کشور و استان سیستان و بلوچستان (استان‌های مبدا یا مقصد طرح اربعین) برنامه ریزی شد که از ابتدای سال جاری کار اجرای پروژه ها آغاز شد.


معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سال جاری تاکنون بیش از ۶۱۳ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت، اصلاح ۱۷ نقطه حادثه خیز، ۹۳۳۰ کیلومتر خط کشی، ۵۱ کیلومتر اجرای حفاظ بتنی و فلزی، ۱۳.۶ کیلومتر روشنایی طولی و ۲۳ عدد روشنایی نقطه ای اجرا شده است و میانگین پیشرفت فیزیکی کل برنامه حدود ۸۰ درصد می باشد و مابقی کارها نیز طی روزهای باقیمانده تا زمان اربعین حسینی تکمیل خواهد شد.


به گفته اکبری در سایر استانها نیز بیش از ۳۲۰ اکیپ لکه گیری و روکش آسفالت و بیش از ۱۰۰۰ کارگاه ایمن سازی و اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز در سطح کشور در دست اجرا می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه