English

برگزاری نخستین دوره تخصصی تربیت مربیان حرفه‌ای شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای با حضور متخصصان ایرو در کشور

نخستین دوره تخصصی تربیت مربیان حرفه‌ای (TTT) شاغلان بخش حمل و نقل جاده ای، با حضور متخصصان اتحادیه حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای (IRU)، در ایران آغاز شد.

برگزاری نخستین دوره تخصصی تربیت مربیان حرفه‌ای شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای با حضور متخصصان ایرو در کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان گفت: با هدف بهره‌مندی حداکثری از فرصت‌های بین‌المللی و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اولین دوره تخصصی بین‌المللی تربیت مربی را با حضور مدرسان بین‌المللی، در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان، با همکاری اتحادیه حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای (IRU) آغاز کرد.

حمزه ذاکری اظهارداشت: بهرمندی از پتانسیل‌های بین المللی و ظرفیت‌سازی در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای به واسطه موقعیت بی نظیر ایران ، در این همکاری مورد توجه قرار گرفته و طی این فرآیند در نظر است آموزش حرفه‌ای حمل‌ونقل جاده‌ای تقویت گردد و فرصت های منطقه ای توسعه داده شود.


وی افزود:در این راستا، محتواهای آموزشی تخصصی توسط کمیته حمل‌ونقل زمینی کمیسیون اقتصادی اجتماعی سازمان ملل در اروپا و اتحادیه حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای تدوین و فرصت استفاده از یافته‌های جهانی و استانداردهای بین المللی برای نخستین بار ایجاد شده است.

به گفته رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری، انتظار می‌رود این رویکرد موجب ارتقای کیفی خدمات و ایجاد فرصت‌های بین‌المللی برای کشور، شرکت‌های حمل‌ونقل و رانندگان شود.


ذاکری با بیان این که این فرایند زمینه‌ساز نقش‌آفرینی ایران به عنوان هاب آموزش‌های تخصصی کشورهای منطقه، به‌ویژه اعضای اکو با همکاری اتحادیه حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای خواهد شد، گفت: در همین راستا نخستین دوره فشرده تربیت مربی (TTT) به مدت یک‌ماه و به میزبانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مرکز توسعه اموزش، مطالعات و نوآوری، با همکاری اتحادیه حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای، دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از امروز آغاز شده است.

ذاکری ابراز امیدواری کرد با توجه به رشد محسوس ترانزیت در دو سال اخیر، طراحی و برگزاری این گونه دوره‌ها با همکاری ایرو و نهادهای بین المللی در چارچوب همکاری‌های مشترک، موجب تقویت روند رشد و ایجاد فرصت های جدید مطابق با هدفگذاری برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت و همسو با استانداردهای بین‌المللی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه