English

فعالیت بیش از یک‌هزار مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی کشور

معاون دفتر سرمایه‌گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در حال حاضر بیش از یک‌هزار مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی کشور در حال بهره‌برداری است و ۵۶۲ مجتمع نیز در دست احداث است.

فعالیت بیش از یک‌هزار مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، داود نیکخواه در دوره آموزشی سیستم مکانیزه موافقت اصولی‌های تحت وب بیان کرد: در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها به ترتیب به ازای هر ۲۶ و ۴۷ کیلومتر راه، یک مجتمع خدماتی رفاهی وجود داشته و با افتتاح مجتمع‌های در حال ساخت، این میزان به ۱۵ و ۴۱ کیلومتر کاهش می‌یابد.


وی افزود: هم‌اکنون به ازای هر ۳۹۱ کیلومتر از جاده‌های فرعی، یک مجتمع در حال بهره‌برداری است و این آمار با افتتاح مراکز در حال ساخت، به ۲۱۴ کیلومتر کاهش می‌یابد.


نیکخواه تأکید کرد: از مجموع ۵۶۲ مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت، ۱۴۷ مجتمع دارای پیشرفت فیزیکی ۶۱ تا ۸۰ درصدی بوده و ۱۰۷ مجتمع نیز با پیشرفت بیش از ۸۱ درصد در حال ساخت هستند.


وی خواستار تسهیل و تسریع در روند تکمیل مجتمع‌های خدماتی رفاهی دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصدی شده و همچنین احداث تیرپارک ها و مجتمع‌های دو منظوره را مهم خواند.


معاون دفتر سرمایه‌گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین نظارت بر روند احداث، انتخاب مهندسان ناظر و به‌روزرسانی درصد پیشرفت فیزیکی مجتمع‌های خدماتی رفاهی را از اولویت‌های مهم در تکمیل مجتمع‌های در حال ساخت برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه