English

خلق فرصت‌های سرمایه‌گذاری، رویکردی جدی در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: خلق فرصت‌های سرمایه‌گذاری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، رویکردی جدی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

خلق فرصت‌های سرمایه‌گذاری، رویکردی جدی در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، عباسعلی بنی‌اسدی در دوره آموزشی سیستم مکانیزه موافقت اصولی‌های تحت وب اظهار کرد: یکی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای، ایجاد زمینه‌های جدید سرمایه‌گذاری به ویژه در پایانه‌ها و استفاده بهینه از اراضی بلا استفاده در راستای خلق فرصت‌های جدید است.


وی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل نظارتی در حوزه سرمایه‌گذاری، بر ضرورت بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند نظارتی آن هم با توجه به گستردگی فعالیت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح کشور تأکید کرد.


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تبادل اطلاعات و تجارب ارزشمند به دست آمده در حوزه سرمایه‌گذاری را اولویتی بسیار مهم خواند و افزود: واگذاری مسئولیت امور آزادراه‌ها به دفتر سرمایه‌گذاری، زمینه‌ساز تحولی اساسی در راستای شفاف‌سازی فعالیت‌ها در این زمینه و جلوگیری از تضییع حقوق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شد.


بنی‌اسدی اقدامات صورت گرفته در زمینه نظارت بر بهره‌برداری از آزادراه‌های کشور را شایسته تقدیر خواند و تأکید کرد:

تغییرات ایجاد شده در واگذاری مسئولیت در این زمینه موجب شد بسیاری از آزادراه‌های کشور از بلاتکلیفی در حوزه نظارت بر فعالیت خارج شوند.


وی همچنین رصد قراردادها و موافقت اصولی‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری را یک اصل مهم بر شمرد و عنوان کرد: ارائه بهنگام اسناد مالی‌ قراردادها به واحد حقوقی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از ایجاد مشکلات حقوقی بعدی جلوگیری می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه