English

جابجایی ۲۲ درصد از زائران اربعین‌ حسینی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌‌ای

از ابتدای اجرای طرح اربعین حسینی تا پایان روز یکشنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۳، افزون‌ بر ۵۱۰ هزار زائر اربعین حسینی توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای به مرزهای اربعینی غرب کشور عزیمت کرده‌اند.

 جابجایی ۲۲ درصد از زائران اربعین‌ حسینی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌‌ای

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، معاون حمل‌و‌نقل این سازمان گفت: این تعداد زائر معادل ۲۲ درصد از کل زوار اربعین است که از طریق جاده‌ای به عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

حمیدرضا شهرکی‌ثانوی افزود: در این مدت بیش از ۲۳ هزار سرویس ناوگان عمومی جاده‌ای اتوبوسی، زائران را به سمت مرزهای اربعینی منتقل نمودند.

وی خاطرنشان کرد: امسال به منظور رفاه حال و سهولت دسترسی زائران، بخشی از بلیت مورد نیاز زوار به صورت پیش‌فروش از طریق سکوهای مختلف از جمله سامانه راوی به مردم ارائه شد و با تکمیل سرویس‌ها، سرویس‌های فوق‌‌العاده بازگشایی شد.

معاون حمل‌و‌نقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان این که بخش اعظمی از زائران، بایت مسیر رفت از طریق پیش‌فروش تهیه کرده بودند، افزود: امسال به صورت آزمایشی و به صورت محدوده پیش‌فروش سفرهای بازگشت در سه مرز اربعینی اجرا شد.

وی افزود: در اربعین سال آینده، با راه‌اندازی سامانه جامع حمل‌ونقل مسافر، به راحتی تمام طرفیت از طریق پیش‌فروش تأمین خواهد شد که امیدواریم موجب آرامش خاطر و سهولت در برنامه‌ریزی و مدیریت سفر هموطنان بویژه در سفرهای بازگشت شود‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه