English

اجرای پویش چشم به راهیم در استان‌های یزد و چهارمحال بختیاری همزمان با سفرهای دهه پایانی ماه صفر به مشهد مقدس

برای نخستین بار همزمان با دهه پایانی ماه صفر و افزایش سفرها به سمت مشهد مقدس، ایستگاه‌های پویش چشم به راهیم در محل تردد زائران بارگاه رضوی در دو استان یزد و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

اجرای پویش چشم به راهیم در استان‌های یزد و چهارمحال بختیاری همزمان با سفرهای دهه پایانی ماه صفر به مشهد مقدس
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از راهداری، مدیر کل روابط عمومی این سازمان گفت: با توجه به این‌که استان یزد یکی از مسیرهای اصلی منتهی به خراسان رضوی و تردد زوار است که استان‌های جنوبی و غربی کشور از طریق آن به خراسان رضوی عزیمت می‌کنند، ایستگاه پویش چشم در پاسگاه یزد - طبس در جوار شهر تاریخی خرانق که تردد بسیاری در آن صورت می‌گیرد، برگزار شده است.

بهزاد راجی افزود: همچنین ایستگاه دیگری در محور پرتردد لردگان- بروجن به مبارکه (اصفهان) در استان چهارممحال و بختیاری که استان‌های مرکزی را به استان‌های جنوب و جنوب مرکزی متصل می‌کند، راه اندازی شده که محل توقف زائران اربعین حسینی در ایام اجرای طرح اربعین بوده و هم اکنون محل توقف زائران حرم رضوی به شمار می‌آید.

وی گفت: پویش چشم به راهیم با هدف کمک به ارتقای ایمنی و کیفیت سفرهای زائران، فرهنگ‌سازی و با تآکید بر نقش سرنشینان و هموطنان در ایمنی سفرهای جاده‌ای و ارائه نکات ضروری به رانندگان و سرنشینان درخصوص ایمنی و فرهنگ صحیح رانندگی با محوریت جلوگیری از تصادفات ناشی از خستگی، خواب‌آلودگی، عجله و شتاب و حواس‌پرتی در حین رانندگی اجرا می‌شود.

راجی مخاطبان این پویش را تمامی زائران در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای اعم از استفاده‌کنندگان از ناوگان عمومی و خودروهای شخصی و رانندگان فعال در این حوزه عنوان کرد.

وی افزود: خدمت‌رسانی به زوار و مسافران و رانندگان، کمک به افزایش ایمنی برای خودروهای شخصی و استفاده‌کنندگان از حمل‌ونقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل‌نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی و ارائه اطلاعات ضروری، اجرای برنامه‌های متنوع، استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری از عمده‌ترین اهداف اجرای این پویش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه