English

تمام استان‌ها پای کار خدمت به زائران حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در روزهای پایانی ماه صفر خواهند بود

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نشست هماهنگی جابجایی زائران حرم رضوی بر همکاری و همراهی تمامی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران در دهه پایانی صفر تاکید کرد.

تمام استان‌ها پای کار خدمت به زائران حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در روزهای پایانی ماه صفر خواهند بود
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از راهداری، داریوش امانی در نشست هماهنگی برای اجرای شیوه‌نامه ابلاغی تأمین ناوگان زائران حرم رضوی و تسهیل جابجایی و برگشت زوار که در مشهد مقدس برگزار شد، با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه خادمان حوزه حمل و نقل و راهداری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: امسال تلاشگران حوزه حمل و حمل و راهداری با وجود گرمای شدید در بازه زمانی اربعین با تمام توان، خدمات شایسته‌ای را به زائران و عاشقان اباعبداله‌الحسین(ع) ارائه کردند.

وی از مدیران کل ادارات راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در استان‌ها خواست تا موضوع خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر را با جدیت پیگیری کنند و از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور برای خدمت رسانی به زائران استفاده کنند تا حوزه راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در اجرای این رویداد مهم نیز سربلند باشد.

امانی تاکید کرد: تمامی فعالان تولید کننده خدمات حمل و نقل عمومی جاده‌ای، جهت جابجایی زائران دهه پایانی صفر از روز سه‌شنبه ۱۳ تا روز جمعه ۱۶ شهریور ماه در مشهد در آمادگی کامل خواهند بود و بر اساس تشخیص مدیریتی و تحلیل کارشناسی تا شنبه نیز این خدمت رسانی و جابجایی مسافران و زائران ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: در دهه پایانی صفر، دوازده استان بیشترین تردد زائران را به مشهد الرضا دارند و برای تامین ناوگان حمل و نقل جاده‎‌ای باید تدابیر ویژه‌ای را اتخاذ نمایند.

امانی تصریح کرد: امسال به طور متوسط روزانه ۲۰۰۰ سرویس ناوگان اتوبوسی برای جابجایی زائران مشهد مقدس پیش بینی شده است.

رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در پایان با قدردانی از تلاش‌های تمامی تشکل‌های صنفی به ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در دو بخش بار و مسافر تصریح کرد: رانندگان بدون شک، سربازان گمنام اقتصادی کشور هستند و همواره حمل کالاهای اساسی و جابه‌جایی مسافر ما را در ایام سخت و خاص سال مثل نوروز، اربعین و دهه پایانی صفر انجام می‌دهند و در طول سال و در شرایط سخت آب و هوایی در تابستان و زمستان نیز کمک حال ما و هموطنان شریف ایران هستند.

امانی با تاکید بر این‌که باید موضوع معیشت رانندگان و اقتصادی کردن حمل ونقل عمومی جاده‌ای در دو بخش بار و مسافر را دنبال کنیم، اظهار داشت: امیدواریم امسال با مصوبه‌ای از سران سه قوه، بتوانیم مجوز واردات ناوگان اتوبوسی را اخذ نماییم .

شایان ذکر است حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای و برخی از مدیران و معاونان این سازمان و نیز روسای هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایی حمل و نقل مسافر، کانون سراسری انجمن های صنفی دارندگان و رانندگان به صورت ویدئو کنفرانسی در این نشست حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه