English

اجرای طرح تامین ناوگان و ارائه خدمات سفر به زائران مشهدالرضا از ۱۰ تا ۱۷ شهریور ماه ادامه دارد

با افزایش سفرها به مشهد مقدس و حضور خیل زائران حرم رضوی در روزهای پایانی ماه صفر در این شهر، طرح تأمین و ارائه خدمات سفر به زائران که از ۱۰ شهریور ماه جاری آغاز شده، تا ۱۷ شهریور ماه جاری استمرار دارد.

اجرای طرح تامین ناوگان و ارائه خدمات سفر به زائران مشهدالرضا از ۱۰ تا ۱۷ شهریور ماه ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از راهداری، معاون حمل و نقل این سازمان به اقدامات انجام‌شده توسط ادارات کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای تمامی استان‌ها در راستای نقل ‌و انتقال هموطنان از اقصی نقاط کشور به استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: نظارت بر عملکرد مدیران فنی توسط کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک و حمل‌ونقل مسافر با همکاری پلیس‌راه استان‌ها تشدید شده و هدف اصلی جابجایی ایمن زائران مرقد مطهر حضرت ثامن‌الحجج علی ابن موسی‌الرضا است.

حمیدرضا شهرکی‌ثانوی با تأکید بر تعامل بسیار مؤثر تشکل‌های صنفی و شرکت‌های مسافری و شوق و اشتیاق فعالان در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کشور جهت همراهی با مردم عزیز کشور و زائران حرم رضوی، گفت: از دهم تا هفدهم شهریور ماه جاری گروه بازرسی متشکل از کارشناسان ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها به همراه نمایندگان پلیس‌راه در پایانه‌های مسافربری و پاسگاه‌های پلیس‌راه حضور خواهند داشت تا بر وضعیت اتوبوس‌های اعزامی به مشهد نظارت داشته باشند و در این میان حضور جدی صاحبان شرکت‌های مسافری و تشکل‌های صنفی جهت فراهم آوردن بهترین شرایط برای هم‌وطنان کاملاً حاکم می باشد.

وی گفت: به‌منظور بازگشت زائران به مقاصد مورد نظر، ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها جهت اعزام ناوگان فوق‌العاده و جابجایی زوار از آمادگی کامل برخوردار هستند.

شهرکی افزود: زائران مشهد مقدس برای تهیه بلیت بازگشت از طریق پایگاه های اینترنتی معتبر اقدام کنند و بر اساس ظرفیت‌هایی که تقاضا شود، سرویس های فوق العاده ایجاد خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام بخش حمل و نقل عمومی جاده ای کشور بسیج شده اند و اتوبوس‌ها حتی بصورت خالی به سمت مشهد در حال حرکت هستند تا بعد از عزاداری حضرت ثامن‌الحجج(ع) زائران به شهرهای خود بازگردانده شوند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بخش عظیمی از زائران، مربوط به شهرهای استان خراسان رضوی هستند، ضمن این‌که زائرانی نیز که بصورت پیاده عازم حرم مطهر امام رضا(ع) شده اند، به شهرهای خود جابجا خواهند شد.

شهرکی افزود: با توجه به حجم بالای عبور و مرور خودرو در این ایام، همه راهدارخانه ها در حالت آماده باش هستند و نظارت کافی بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی اعمال شده و گشت‌های راهداری هم با توان کامل در سطح جاده ها مشغول گشت زنی و خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای و زائرین هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه