English

عملکرد صورت های مالی ۱۴۰۳ به تصویب مجمع عمومی رسید

گزارش حسابرسی صورت‌های مالی ۱۴۰۲ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نشست مجمع عمومی توسط اعضا مجمع بررسی و تصویب شد

عملکرد صورت های مالی ۱۴۰۳ به تصویب مجمع عمومی رسید
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از راهداری، داریوش امانی در نشست مجمع عمومی تصویب عملکرد صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ با اشاره به سفرهای اربعین حسینی امسال و جابه‌جایی زائران توسط حمل و‌نقل عمومی بین‌شهری گفت: قریب به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای شرکت در مراسم اربعین‌حسینی به عتبات عالیات سفر کردند، برگشت حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر مسافر توسط حمل و نقل عمومی بین‌شهری از مرزهای اربعینی به شهرهای مقصد جابه‌جا شوند.

وی افزود: با توجه به کمبود اتوبوس در کشور در زمان بازگشت زائران از حداکثر ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده شد و اتوبوس‌ها به مرزهای اربعینی اعزام شدند تا در کمترین زمان ممکن زائران را جابه‌جا کنند.

امانی با بیان این‌که حدود پنج میلیون زائر در روزهای پایانی ماه صفر به مشهدالرضا سفر کردند، گفت: با توجه به این‌که تعداد زیادی از زائران با پای پیاده به مشهد سفر کردند، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای برگشت حدود یک میلیون نفر زائر با حمل و‌نقل عمومی بین‌شهری انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران و کارکنان این سازمان برای خدمت‌رسانی بهینه به زائران، از میزان سطح رضایتمندی کاربران جاده‌ای و زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: از هم اکنون برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌ها و پایانه‌های مرزی اربعینی و محورهای منتهی به این پایانه‌ها برای مراسم اربعین حسینی سال آینده و خدمت‌رسانی به زائران آغاز شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بین‌شهری مسافری را اولویت اصلی سازمان عنوان کرد.

نورایی رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی، از زحمات همه کسانی‌که در سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای، مشغول به خدمت‌رسانی به مردم هستند قدردانی کرد و گفت: سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای در تمامی روزهای سال مشغول خدمت رسانی به مردم است و تبلور این خدمت‌رسانی در ایام اربعین حسینی بیشتر دیده می‌شود، طوریکه مدیران و کارکنان این سازمان با تلاش وافر و شبانه‌روزی توانستند با سرویس‌دهی مناسب ناوگان حمل و نقل عمومی و ایجاد زیرساخت‌ها، رضایت مردم را هرسال بیشتر از سال گذشته تأمین کنند.

بر اساس این گزارش محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی این سازمان گزارشی از عملکرد، درآمدها و هزینه کرد سال ۱۴۰۲ سازمان را ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه