English

نظارت عالیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر ارتقای کیفیت نمازخانه های بین راهی با تصویب قانون جامع حمل و نقل

با تصویب قانون جامع حمل و نقل در مجلس شورای اسلامی، نظارت سازمان بر ارتقای کیفیت نمازخانه‌های بین راهی بیش از پیش اعمال می‌شود.

نظارت عالیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر ارتقای کیفیت نمازخانه های بین راهی با تصویب قانون جامع حمل و نقل
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از راهداری، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ناصری در جلسه شورای اقامه نماز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با اشاره به افزایش نظارت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر ارتقای کیفیت نمازخانه‌های بین راهی با تصویب قانون جامع حمل و نقل، اظهارداشت: این لایحه هم اینک منتظر بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تصویب بند نظارتی فضاهای اقامه نماز بین راهی این لایحه مورد تاکید حجت الاسلام و المسلمین قرائتی بوده است، افزود: فعالیت‌های حوزه نماز جزء دغدغه‌های سازمانی و کشوری است.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری استان گلستان با توجه به کسب رتبه های برتر در حوزه نماز و همچنین به دلیل این‌که مسیر و مقصد گردشگران است، نیاز به توسعه زیرساخت‌ها برای ارائه بهتر خدمات در حوزه نماز دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مسؤلان استانی خواست تا با مشخص کردن زمین‌هایی که می‌توان در اختیار آستان قدس رضوی قرار داد، برای توسعه مجتمع‌های خدماتی رفاهی و امکانات آنها همت ویژه شود.

شایان ذکر است این همایش با سخنرانی معاون استاندار، مدیر کل و رئیس ستاد اقامه نماز استان ادامه یافت و در پایان از عادل مصدقی مدیرکل اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان با اهدای لوح سپاسی از طرف معاون وزیر و ریاست سازمان قدردانی بعمل آمد.

گفتنی است اعضای شورای اقامه نماز اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز از دیگر تقدیر شدگان بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه