English

افزایش ۱۵ درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: تقاضا برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور با افزایش ۱۵ درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه است.

افزایش ۱۵ درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از راهداری، داریوش باقرجوان افزود: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای تابستانه، سرویس‌ها به منظور جابجایی مسافران دایر بوده و با توجه به فعال بودن سامانه رزرو بلیت، سرویس‌های فوق‌العاده بر اساس میزان تقاضا فعال می‌شود.

وی گفت: نظارت بر روی نرخ بلیت و عملکرد مجموعه حمل و نقل از طریق سامانه‌های نظارتی و با محوریت افزایش ضریب ایمنی سفرها در حال انجام است.

باقر جوان همچنین بیان داشت: با تلاش برای تحقق سهم ۷۰ درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در مسافت های متوسط و بلند، به دنبال ایمنی تردد، کاهش جدی آمار تصادفات، مصرف سوخت و آلایندگی‌های زیست محیطی هستیم.

شایان ذکر است: در ایام سفرهای اربعین حسینی ۱۴۰۳ و به ویژه با توجه به تقاضای بسیار بالا در بازه زمانی کوتاه در جریان سفرهای بازگشت مسافران، لُجستیک بسیار عظیمی با تلاش شبانه‌روزی نیروهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل رقم خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه