English

لزوم توجه ویژه به حوزه‌های مختلف درآمدی از جمله منابع درآمدی حاصل از حوزه ترانزیت و حمل و نقل بین المللی

مدیرکل دفتر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: اهداف درآمدی سال ۱۴۰۳ به ادارات کل استانی ابلاغ شد که سهم حوزه ترانزیت در این افق درآمدی، یک‌چهارم است.

لزوم توجه ویژه به حوزه‌های مختلف درآمدی از جمله منابع درآمدی حاصل از حوزه ترانزیت و حمل و نقل بین المللی
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از راهداری، حمیده دهقانی در دوره آموزشی تخصصی فنون مذاکره بین‌الملل اظهار کرد: واقعی‌سازی درآمدهای سازمان، ایجاد منابع جدید درآمدی و مدیریت هزینه‌ها، سه اولویت مهم در حوزه درآمدهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شمار می‌روند.

وی با اشاره به بررسی موضوعات درآمدی سازمان راهداری در کمیته تخصصی درآمد، بیان کرد: پیگیری واقعی سازی درآمدهای سازمان و اصلاح فرآیندهای درآمدی در راستای الکترونیکی نمودن فرآیندها، تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به متقاضیان، از اهم موضوعات مورد بررسی است.

مدیرکل دفتر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از پایانه‌های مرزی به عنوان موتور محرک اقتصاد مناطق مرزی با ایجاد منافع اقتصادی، سیاسی و اجتماعی یاد و تصریح کرد: روسای ترانزیت استانها و مدیران پایانه های مرزی، نقش بسیار مهمی به عنوان هماهنگ کننده اصلی و پیگیری کننده و ناظران اصلی در حفظ و صیانت از درآمدهای حوزه ترانزیت و حمل و نقل بین المللی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه