English

روابط اقتصادی و تجاری ایران و افغانستان تقویت می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان که به همراه استاندار و تنی چند از مدیران استانی به کابل پایتخت افغانستان سفر کرده بود، اظهار داشت : این سفر با تأکید ویژه بر سیستان و بلوچستان و با هدف توسعه تجارت و ترانزیت انجام شد.

روابط اقتصادی و تجاری ایران و افغانستان تقویت می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از راهداری، ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، یکی از موضوعات مهم مورد بحث در این سفر را توسعه زیرساخت‌های مرزی و تسهیل تبادلات تجاری اعلام کرد و اظهار داشت: نصب دستگاه‌های ایکس ری در دو طرف مرز، به‌عنوان یکی از اقدامات عملی در این زمینه می‌تواند به افزایش سرعت و کارایی تبادلات مرزی کمک کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان این سفر را نشان‌دهنده اراده دو کشور برای تقویت روابط اقتصادی و تجاری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های مشترک دانست و خاطر نشان کرد: باتوجه‌ به اهمیت استان سیستان و بلوچستان و نقش آن در توسعه تجارت بین ایران و افغانستان، این سفر می‌تواند به‌عنوان یک گام مهم در جهت تحقق اهداف اقتصادی دو کشور محسوب شود.

شایان ذکر است پایانه مرزی میلک از گذر گاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند ایران و نزدیکی شهر زرنج ولایت نیمروز افغانستان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه