English

محدودیت‌های ترافیکی ۱۸ تا ۲۱ مهر در محورهای مواصلاتی کشور

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی را از چهارشنبه تا شنبه (۱۸ تا ۲۱ مهر) در سطح برخی از محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرده است.

محدودیت‌های ترافیکی ۱۸ تا ۲۱ مهر در محورهای مواصلاتی کشور
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از راهداری و بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۸ مهر تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۲۱ مهر ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

بر اساس این گزارش تردد انواع خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع بوده و همچنین بر اساس پیش‌بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک، از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه، از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور به طور کامل مسدود می‌شود.

این گزارش حاکی است از ساعت ۱۷ محدودیت یک‌طرفه از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) اعمال شده و با اتمام زمان اجرای این طرح، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دوطرفه انجام می‌شود.

بر پایه این گزارش، از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۰ مهر ماه محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ابتدای آزادراه تهران - شمال به مقصد چالوس اعمال شده و از ساعت ۱۵ نیز از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محور به طور کامل مسدود می‌شود.

گفتنی است، محدودیت یک‌طرفه از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) اعمال شده و با اتمام این طرح، از ساعت ۲۳ تردد وسایل نقلیه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دوطرفه انجام می‌شود، البته در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، طرح محدودیت یک‌طرفه پیش از زمان اعلام شده پایان می‌یابد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر تردد برای خودروهایی که در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال قصد عزیمت به سمت چالوس را دارند، ممنوع است.

همچنین تردد انواع تریلر در محور هراز و بالعکس ممنوع بوده و در صورت افزایش حجم ترافیک و تشخیص مأموران پلیس راه، در روز جمعه ۲۰ مهر ماه محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش‌، تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۸ مهر و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۹ و ۲۰ مهر) از محور هراز ممنوع است.

از سویی از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه ۲۰ مهر ماه، محدودیت ترافیکی یک‌طرفه از انتهای محور نقطه پل حاجی‌آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به سمت خروجی فشم اعمال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه