English

عرضه محصول دانش بنیانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی جهان در امارات

سامانه مدیریت زیر ساخت های جاده ای به عنوان محصول فناور داخلی و آخرین دستاورد تکنولوژی‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و راهبری معاونت راهداری و مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نواوری و در راستای جهش تولیدات دانش بنیانی در بزرگترین نمایشگاه تکنولوزی جهان GITEX ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شد.

عرضه محصول دانش بنیانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی جهان در امارات

 به نقل از راهداری، معاون وزیر و رئیس این سازمان گفت: این نمایشگاه از جمله بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه‌های دنیا در زمینه تکنولوژی است و بازدیدکنندگان بسیاری را از سراسر جهان گرد هم آورده است تا آخرین دستاوردهای نخبگان و فناوران را به نمایش بگذارد.

داریوش امانی تبدیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به سازمانی دانش‌بنیان در افق ۱۴۰۴ را از اهداف این سازمان عنوان کرد و گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این خصوص، با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری، سامانه‌های مدیریتی پیشرفته‌ای را در حوزه مدیریت زیرساخت‌های اصلی جاده‌ای شامل روسازی راه(PMS)، پل‌ها و ابنیه فنی (BMS)، ایمنی زیرساخت‌ها(SMS) و شناسایی خودکار نقاط پرتصادف (BSS) بصورت یکپارچه به نمایش گذاشته است.

وی افزود: این سامانه‌ها به عنوان نماد توانمندی دانش‌بنیان متخصصان سازمان و فناوران کشور در حوزه زیرساخت‌ها، نشان‌دهنده‌ عزم جدی جوانان کشور و تلاش‌های مستمر و نگاه ویژه سازمان برای بهینه‌سازی نگهداری شبکه راه‌ها، بهبود کیفیت و ارتقای ایمنی زیرساخت‌ها و رضایتمندی کاربران به کمک دانش روز است.

امانی با اشاره به اهمیت تبادل تجربیات بین المللی و همکاری‌های منطقه ای، تصریح کرد: حضور در این عرصه‌ها که محل تجمیع آخرین دستاوردهای فناورانه جهانی است، با حضور استارت‌آپ‌های نوآور در سطح بین‌المللی، موجب تبادل بیشتر ایده‌ها و توسعه فناوری می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سامانه‌ مدیریت زیرساختی سازمان، حاصل باور ملی و تجمیع دانش فنی کشور با استفاده از نخبگان جوان و بدنه دانش‌بنیان کشور و اصل خودباوری است که امروز موجب نقش‌آفرینی در سطح بین‌المللی شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابراز امیدواری کرد در نتیجه این حضور، گام‌های موثری در جهت توسعه و ارتقاء فناوری‌های مدیریتی در سایر حوزه‌ها برداشته شود و بهبود ایمنی و ارتقای کیفیت خدمات، حاصل این اقدامات باشد.

گفتنی است در این رویداد جهانی، آخرین نوآوری‌ها در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی، رباتیک، امنیت سایبری و موارد دیگر به نمایش گذاشته شده است

شایان ذکر است تیم فناور دانش‌بنیان محصولات مدیریتی زیرساختی از ۲۳ تا ۲۷ مهر ماه جاری مقارن با ۱۴ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ در نمایشگاه (Information Technology Exhibition GITEX: Gulf) در مرکز تجارت جهانی دبی حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه