English

جزیره کیش به ثبات مدیریتی نیاز دارد

امام جمعه کیش در خطبه‌های نمازجمعه گفت: جزیره کیش به ثبات مدیریتی نیاز دارد و مسئولان بایستی در این راستا تلاش کنند.

جزیره کیش به ثبات مدیریتی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده با اشاره به مشخص نبودن وضع مدیریتی در جزیره کیش اظهار داشت: ثبات نداشتن مدیریت جزیره کیش به خصوص در چند ماه اخیر، موجب نگرانی مردم و سرمایه گذاران شده و مسئولان باید برای ثبات مدیریتی جزیره کیش تلاش کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ابراز داشت: توان بالای مدیریتی، داشتن برنامه مناسب، شناخت کامل از جزیره و ظرفیت‌های آن، اعتقاد به استفاده از مدیران بومی، اعتقاد به کار جهادی و پرهیز از اشرافی گری و سکونت در جزیره کیش از مهمترین ملاک‌ها برای مدیریت کیش است و مسئولان، برای انتخاب مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش باید این موارد را در نظر بگیرند.
وی با بیان اینکه هر سال در تعطیلات نوروزی گردشگران زیادی به جزیره کیش سفر می‌کنند، گفت: مدیران با تمام توان خود، شهر را برای گردشگران نوروزی آماده کنند و بودجه کامل ستاد نوروزی هم ابلاغ شود تا مسئولان، راحت‌تر تصمیم بگیرند.
امام جمعه کیش گفت: ذخیره سازی مواد غذایی و سوخت، تعریف پیوست فرهنگی و اجتماعی برای برنامه‌های نوروزی و آماده کردن اماکن عمومی برای گردشگران نوروزی از مهمترین محور‌هایی است که باید برای آن‌ها برنامه ریزی شود.
حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده با تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، گفت: معابر و خیابان‌های جزیره کیش باید آذین بندی شود و همه منازل و اماکن عمومی و خیابان‌ها به مراکزی برای جشن نیمه شعبان تبدیل شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه