English

امام جمعه بندرعباس:

شکوه حضور ۲۲ بهمن را پای صندوق‌های رای تکرار می‌کنیم

امام جمعه بندرعباس گفت: مردم حماسه بزرگ راهپیمایی 22 بهمن امسال را در انتخابات 11 اسفند تکرار خواهند کرد.

شکوه حضور 22 بهمن را پای صندوق‌های رای تکرار می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه یکی از توطئه‌های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی، مایوس کردن مردم از حضور در صحنه است، اظهار داشت: حماسه ۲۲ بهمن امسال ثابت کرد که مردم در صحنه حضور دارند و ان شاالله در ۱۱ اسفند نیز همین حضور را تکرار خواهند کرد.

وی، حماسه ۲۲ بهمن را یک سیلی سخت بر صورت استکبار و بدخواهان ملت ایران دانست و تاکید کرد: امسال نیز سیلی سخت دیگری در انتخابات در راه است.

حجت‌الاسلام عبادی زاده، با پرهیز دادن کاندیداها از ایجاد دو قطبی در انتخابات، تاکید کرد: باید مراقبت کنیم هنگام انتخابات گرفتار دو قطبی های کاذب نشویم که البته برخی از این دوقطبی سازی ها در صدر اسلام هم بود اما رسول اکرم اجازه نمی دادند که آنان موجب ایجاد انشقاق در جامعه اسلامی و دورکردن دل‌ها از هم شوند.

امام جمعه بندرعباس از همه مسئولان و کاندیداها خواست تا به رشد مشارکت در انتخابات کمک کنند.

وی، میزان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را بنابر تخمین‌ها و ارزیابی‌های مختلف تا ۳۰ درصد بیش از سال گذشته عنوان کرد و گفت: انتخابات امسال نیز به حول و قوه الهی مشارکتی عظیم را با حضور دلسوزانه مردم رقم خواهد زد و چشم دشمن را کور خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به تلاش‌های دولت در حوزه مسائل اقتصادی، به رشد اشتغال در کشور و رشد اقتصادی حاصل شده نیز به عنوان محصول اعتماد و تلاش‌های دولت برشمرد و تصریح کرد: رشد اقتصادی کشور طی سال های اخیر از صفر به چهار درصد رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه