English

امام جمعه میناب:

انتخابات صحنه عزت و رقابت برای خدمت است

امام جمعه میناب گفت: از شاخص‌های تبیین شده توسط مقام معظم رهبری مشخص می‌شود که انتخابات صحنه رقابت برای خدمت به ملت است و عرصه تلاش برای کسب قدرت نیست.

انتخابات صحنه عزت و رقابت برای خدمت است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، آیت الله محسن ابراهیمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان میناب ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: امام جواد (ع) مظهر ترفیع درجات در درگاه الهی و تبدیل کننده سیئات به حسنات است.

وی افزود: این امام بزرگوار الگویی بزرگ برای جوانان است و مردم باید با سیره، روش و منش امام جواد علیه السلام آشنا شوند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: در سخنرانی اخیر مقام عظمای ولایت خطوط ارزشمندی برای ملت ایران تبیین شد که همگان با هر جایگاه و منصبی که دارند باید آن را مورد توجه قرار دهند.

آیت الله ابراهیمی خاطرنشان کرد: از شاخص‌های تبیین شده توسط مقام معظم رهبری مشخص می‌شود که انتخابات صحنه رقابت برای خدمت به ملت است و عرصه تلاش برای کسب قدرت نیست.

امام جمعه میناب تاکید کرد: انتخاب اصلح وظیفه همگانی برای مردم است از این رو همه باید دقت داشته باشند که کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که در حوزه بین‌المللی از جایگاه سیاسی و دیپلماسی قوی برخوردار باشد تا بتواند در این عرصه از جبهه مقاومت حمایت کند.

وی یادآور شد: انتخابات ایران با دیگر کشورها تفاوت بسیاری دارد، زیرا آنان انتخابات برای خدمت به مردم نمی‌خواهند بلکه برای قدرت می‌خواهند.

وی نمازگزاران را به رعایت تقوایی الهی و پرهیز از گناه توصیه نمودند و در خصوص ازدواج آسان در جامعه اسلامی تأکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه