English

امام جمعه رودان:

کاندیداهای ریاست‌جمهوری به حواشی نپردازند

امام جمعه رودان با تأکید بر اینکه کاندیداها دقت کنند که به حواشی نپردازند، گفت: وعده بی‌مبنا ندهند، برای مردم هزینه درست نکنند.

کاندیداهای ریاست‌جمهوری به حواشی نپردازند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نمازجمعه عبادی سیاسی رودان، ذات نظام اسلامی را مردم سالارانه و انتخاب محور معرفی و با اشاره به انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری اظهار کرد: مشارکت بالا و انتخاب خوب را دو رکن مهم انتخابات در نگاه رهبر عالیقدر انقلاب هستند که باید ملت عزیز ما در این راستا فعالیت نمایند زیرا حضور حداکثری مردم بن‌بست شکن و افق گشاست و اعتبار کشور را بالا خواهد برد.

وی، تحول در مدیریت کشور را از برکات انتخابات ارزیابی و با تاکید بر فعالیت در چارچوب قانون افزود: اگر چنانچه کسی وارد میدان رقابت انتخاباتی بشود اما بخواهد از اصول قانونی عبور کند قطعا غلط است لذا باید از فرصت انتخابات برای ارائه نظرات و دیدگاه‌های مختلف در چارچوب قانون استفاده کرد.

امام جمعه رودان با تاکید بر انتخاب اصلح و تلاش برای شناسایی بهترین‌ها عنوان کرد: ما جز به اصلح نباید و نمی‌توانیم رأی بدهیم منتهی نه اصلح خیالی در اذهان، بلکه باید اصلح واقعی در کف میدان رقابت را بشناسیم و انتخاب کنیم و نظام اسلامی همواره ثابت کرده که در حراست از رأی مردم موفق بوده است.

وی توانایی در کار اجرایی را از شاخص‌های مهم رییس جمهور معرفی و تصریح کرد: ما رئیس قوه مجریه را می‌خواهیم انتخاب کنیم و اداره مملکت کار کوچکی نیست بلکه کارهای بزرگ و سنگینی بر دوش مجریان سطوح بالاست لذا دقت در این امر مهم لازم است.

حجت‌الاسلام بارانی دارا بودن نقاط قوت دولت فعلی را از دیگر شاخص‌های اصلح دانسته و تاکید کرد: شهید رئیسی شخصیت تراز مدیریت و کار جهادی در کشور است لذا باید پس از ایشان کسی انتخاب بشود که بتواند این نقاط قوت را ادامه بدهد و قطعا بازگشت به عقب چیزی جز خسارات برای ملت و کشور به همراه ندارد.

خطیب نمازجمعه رودان اعتقاد به قانون اساسی، دارا بودن روحیه مقاوم در برابر دشمن، دارای برنامه و تدبیر و حکمت، اعتقاد به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌های عظیم داخلی را از جمله شاخص‌های فرد اصلح ارزیابی و با تاکید بر عدم حاشیه‌سازی در کشور افزود: کاندیداها دقت کنند که به حاشیه‌ها نپردازند و وعده بی‌مبنا ندهند، برای مردم هزینه درست نکنند و مردم را دچار تشویش و نگرانی نکنند و از طرف دیگر در باغ سبزهای بی منطق هم باز نکنند.

وی دقت در شعارهای کاندیداها و هزینه‌های تبلیغاتی آن‌ها را دیگر راه‌های شناخت کاندیدای اصلح دانسته و ضمن قدردانی از رسانه ملی گفت: بحمدلله رسانه ملی با برنامه ریزی مناسب فضا را برای ارائه خوب برنامه و نظرات کاندیدها و آشنایی بیشتر مردم با آنها مهیا کرده است که توصیه می‌کنم حتما ویژه برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی را دنبال کنید.

حجت‌الاسلام بارانی با تبریک روز تبلیغ و اطلاع رسانی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در کشور ضمن قدردانی از مجاهدت تبلیغی روحانیت معظم گفت: تاریخ اسلام گویای این واقعیت است که از صدر اسلام تاکنون تبلیغ و تلاش مبلغان دینی نقش بسزایی در معرفی دین و اقبال مردم به آن داشته و همین هم عامل دشمنی طاغوت‌های زمان با جریان تبلیغ بوده است.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهید بهشتی و یاران همراهش گفت: شهید بهشتی از شاخص‌ترین نظریه پردازان گفتمان انقلاب اسلامی و از بنیان گذاران محوری نظام مدیریت تراز اسلامی در نظام جمهوری اسلامی شمرده می‌شود که نماد کار تشکیلاتی است.

امام جمعه رودان ضمن تشکر از خدمات دستگاه قضایی در شهرستان رودان و قدردانی از ریاست محترم دادگستری و همکاران محترم‌شان خاطر نشان کرد: اجرای دقیق سند تحول دستگاه قضایی مطالبه جدی رهبر عالیقدر انقلاب از دستگاه قضایی است که بحمدلله در دوران جدید نیز در حال پیگیری می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه