English

امام جمعه بندرعباس:

بی‌‌تفاوتی نسبت به انتخابات هیچ مشکلی را حل نمی‌کند

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه عدم حضور و بی‌‌تفاوتی نسبت به انتخابات هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، گفت: مسیر درست مردم سالاری که امروز نماد و نمود این مردم سالاری را با حضور ملت پای صندوق‌های رای می‌بینیم؛ این برای کشور باعث افتخار است.

بی‌‌تفاوتی نسبت به انتخابات هیچ مشکلی را حل نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده با حضور در یکی از شعب، رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبریک عرض می‌کنم به ملت بزرگ ایران که امروز یک یوم ‌الله و حماسه دیگری را می‌خواهند رقم بزنند.

امام جمعه بندرعباس افزود: انتخابات عرصه آزمون ملت بزرگ ایران و پیمان و عهدی است که مردم ایران با امام، شهدا، آرمان‌های انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب دارند و در مجموع برای تحقق ایرانی قوی است.

وی با بیان اینکه انتخابات امسال از شرایط خاصی برخوردار است، گفت: مردم ما همیشه نسبت به زمان و شرایط درک خاص خودشان را دارند.

عبادی زاده گفت: دیدیم که در دوران دفاع مقدس زمانی که صدام، ملت ایران را تهدید می‌کرد که فلان نماز جمعه را بمباران می‌کنیم؛ مردم ایران حضور پررنگ‌تری داشتند زیرا می‌دانستند هرجایی که تهدیدهای دشمن باشد و دشمن از عدم حضور ملت شاد می‌شود، باید حماسه آفرید.

مردم ما بصیرت بسیار بالایی دارند و همواره توانستند معادلات را بر هم بزنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: امروز هم، شاهد همین اقتدار و حضور موثر هستیم.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: ملت عزیز ما خوب می‌دانند که این حضور به امنیت بالای کشور کمک می‌کند و سطح امنیت ما را بالا می‌برد. دشمنان وقتی پشتوانه آرای ملت را با حضور در حماسه انتخابات ببینید، ناامید می‌شوند و در معادلات و محاسبات آن‌ها در آینده تاثیر خواهد گذاشت.به گفته عبادی زاده، این انتخابات و حضور شما به‌ویژه هم استانی‌های عزیز می‌تواند ایران قوی را رقم بزند و اقتدار ملت را بالا ببرد. همچنین می‌تواند در تقویت خواسته‌ها و مطالبات مردم ما اثر گذار باشد.

وی افزود: مردم اگر می‌خواهند خواسته‌هایشان محقق شود قطعا یکی از راه‌هایی که می‌تواند برای تحقق مطالبات باشد پای صندوق‌های رای است‌.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه عدم حضور و بی‌‌تفاوتی نسبت به انتخابات هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، گفت: مسیر درست مردم سالاری که امروز نماد و نمود این مردم سالاری را با حضور ملت پای صندوق‌های رای می‌بینیم؛ این برای کشور باعث افتخار است.

نماینده ولی فقیه در بندرعباس افزود: در چهل و چند سال عمر انقلاب هر سال یک انتخابات را داشتیم که این نشان می‌دهد بالاترین سطح حضور ملت و مشارکت مردمی را داریم و بالاترین سطح حماسه‌های انتخابات و تحقق مردم سالاری دینی را در کشور شاهد هستیم.

عبادی زاده گفت: امروز هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید چه کسی رئیس جمهور است؛ این نشان می‌دهد که رای شما اثرگذار و تعیین کننده است. برخلاف آنچه دشمنان القا می‌کنند، آنچه از آرا مردم و صندوق رای بیرون می‌آید همان رئیس جمهور خواهد شد. در واقع یک مردم سالاری حقیقی را شاهد هستیم.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: درخواستم از مردم عزیز این است که هرچه زودتر پای صندوق‌های رای در ساعات اولیه حاضر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه