English

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه:

خبرنگاران پرچمداران جهادتبیین هستند

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه خبرنگاران پرچمداران جهاد تبیین هستند، گفت: پیشه خبرنگاران همچون انبیاء که خبررسانان صدیق درگاه احدیت بودند، روایتگری حقیقت و روشنی است.

خبرنگاران پرچمداران جهادتبیین هستند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه مقدم مدینه منوره نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: ۱۷ مردادماه سالروز عروج ملکوتی شهید محمود صارمی و یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خبرنگاران کشورمان در تقویت فرهنگ و اعتلای جامعه است.

وی در ادامه بیان کرد: خبرنگاران پرچمداران روشنگری و آگاهی‌بخشی در جامعه هستند و پیشه آنان همچون انبیاء که خبررسانان صدیق درگاه احدیت بودند، روایتگری حقیقت و روشنی است.

سردار مارانی عنوان کرد: بی‌تردید بخش اعظم درخشندگی و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون همت و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر مجاهدان عرصه رسانه و خبرنگاران رسالت آشنایی است که با تحمل چالش‌ها و سختی‌های فراروی، از تعهد راستین خود صیانت و نقش آفرینی‌های سترگ خویش در عرصه معرفت بخشی و آگاه سازی مخاطبان پر شمار جهانی نسبت به مکتب انقلاب و آرمان‌های بلند نظام و میهن اسلامی را فرضیه‌ای مقدس قلمداد کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه مقدم مدینه منوره نیروی زمینی سپاه افزود: در این ایام  که مسیر انقلاب اسلامی از گردنه‌های حساس و سرنوشت‌سازی می‌گذرد همچنان نقش بی‌بدیل خبرنگاران بصیر و روشنگر که طلایه‌داران آگاهی‌بخش جامعه هستند در جبهه‌های سرنوشت‌ساز و در فرایند پیچیده و دشوار تقابل با تهاجم رسانه‌ای دشمن و به‌عنوان پرچمداران جهادتبیین بیشتر نمایانگر است.

سردار مارانی در بخش پایانی سخنانش افزود: اطلاع‌رسانی دقیق و آگاهانه از واقعیات جامعه، بصیرت افزایی نسبت به جریانات ناسازگار با ماهیت اصیل انقلاب اسلامی، نقد منصفانه و سازنده جامعه و مدیران و حضور مسئولانه در جریان نبرد عظیم فرهنگی تکلیفی است که جز از قشری فرهیخته همچون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بر نمی‌آید و همچنان امید مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی به قلم روشنگر آن‌هاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه