English

فرمانده مرزبانی هرمزگان خبر داد؛

کشف محموله ۱۱ میلیارد ریالی تنباکوی قاچاق در قشم

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: یک محموله حاوی چهار هزار و ۴۰۰ بسته تنباکوی میوه ای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال با تلاش مرزبانان کشف شد.

کشف محموله ۱۱ میلیارد ریالی تنباکوی قاچاق در قشم
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان اظهار کرد: مرزبانان گشت دریایی این پایگاه هنگام گشت زنی و کنترل نوار سواحلی به یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق برخورد کردند.

وی بیان داشت: مأموران بی درنگ فرمان ایست و توقف را صادر کردند که سرنشینان خودروی یادشده به محض مشاهده مرزبانان با رها کردن خودرو و استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان ابراز داشت: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان فراری همچنان ادامه دارد.

سردار اسماعیلی اضافه کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم در بازرسی از محل موفق به توقیف یک دستگاه خودرو و کشف چهار هزار و ۴۰۰ بسته تنباکوی میوه‌ای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال شدند.

وی بیان کرد: رزمندگان مرزبانی این استان و جزیره قشم با استفاده از انواع رادار، دوربین‌های حرارتی و دید در شب و سایر دستگاه‌های هوشمند حرکت هر جنبنده و خلاف کاری را در خشکی و دریا رصد می‌کنند و زیر نظر دارند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه رزمندگان مرزبانی زیر تابش شدید نور خورشید تابستان و شلاق تندبادهای زمستان یا طوفان‌های پرحجم و فلج کننده جانشان را برای آسایش هموطنان به خطر می‌اندازند، گفت: سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این خطه بیشتر از هر زمان ممکن است و به یاری خداوند متعال عرصه را بر سودجویان و قاچاقچیان در خشکی و دریا تنگ خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه