English

حجت الاسلام آزادیخواه

قول می دهیم در چند ماه آینده مشکلات اقتصادی کاهش پیدا کند

خطیب جمعه ملایر و نماینده مردم ملایر در مجلس ضمن تاکید بر انجام واکسیناسیون و تشویق مردم برای تزریق واکسن به ویژه واکسن ایرانی، ابراز کرد: قول می‌دهیم دولت به اندازه‌ای قوی عمل کند که طی چند ماه آینده مشکلات اقتصادی کاهش یابد.

قول می دهیم در چند ماه آینده مشکلات اقتصادی کاهش پیدا کند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام "احد آزادیخواه"  امام جمعه موقت ملایر و نماینده مردم ملایر در مجلس ضمن تاکید بر انجام واکسیناسیون و تشویق مردم برای تزریق واکسن به ویژه واکسن ایرانی، ابراز کرد: قول می‌دهیم دولت به اندازه‌ای قوی عمل کند که طی چند ماه آینده مشکلات اقتصادی کاهش یابد.

وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس نباید این نگاه را داشته باشند که چون آقای رییسی وزرای پیشنهادی را معرفی کرده، پس باید به آنها رای مثبت دهند، این توجیه درستی نیست و وظیفه مجلس در این زمینه جدی و خطیر است.

امام جمعه موقت ملایر همچنین به موضوع افغانستان اشاره کرد و افزود: افغانستان از این جهت برای ما حائز اهمیت است که مرزهای مشترک جمهوری اسلامی با افغانستان ناامن نشود و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم هیچ قدرتی مرزهای ایران را ناامن کند.

حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به قدرت بالای سیستم دفاعی ایران گفت: علاوه بر برقراری امنیت مرزها، تداوم روابط تجاری با افغانستان برای ما مهم است و در بین ۱۵ کشور همسایه، با افغانستان بیشترین روابط تجاری را داریم که تلاش خواهیم کرد این روابط ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت منطقه به امنیت جمهوری اسلامی گره خورده است، یادآور شد: این امر به دلیل سیستم قوی دفاعی ایران است که امیدواریم این قدرت سیستم دفاعی به بقیه صنایع و حوزه‌ها همچون خودروسازی، نهاده‌های دامی، گوشت، آرد و نان هم تسری پیدا کند.

خطیب جمعه ملایر گفت: قول می‌دهیم دولت به اندازه‌ای قوی عمل کند که طی چند ماه آینده مشکلات اقتصادی کاهش یابد.

حجت الاسلام آزادیخواه ضمن تاکید بر انجام واکسیناسیون و تشویق مردم برای تزریق واکسن به ویژه واکسن ایرانی، بیان کرد: خدمات و زحمات جامعه پرستاری و کادر بهداشت درمان قابل تقدیر است و امروز شهرستان ملایر از نظر امکانات و تجهیزات پزشکی جزء شهرهای برتر است.

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم، اصناف و هیات‌های مذهبی در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های عزاداری حسینی، افزود: به واسطه شیوع گسترده ویروس کرونا و افزایش همه‌گیری این بیماری، هیات‌های مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، اجازه ندادند که عزاداری امام حسین(ع) و هیات‌های مذهبی تعطیل شود و این ارزشمند است.

امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه واقعه کربلا به تقوا، تقرب، اعتقاد و رضای خداوند خلاصه می‌شود، گفت: امام حسین(ع) در سال ۶۱ هجری در اوج غربت و مظلومیت با خانواده و یاران خود برای حاکمیت اسلام و قرآن حرکت کرد و به شهادت رسید و در این زمینه معجزه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر