English

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان خبر داد؛

ترافیک بسیار سنگین در بلوار آیت الله نجفی به سمت پل فرهنگیان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک بسیار سنگینی در بلوار آیت الله نجفی به سمت پل فرهنگیان و در ادامه بلوار فرودگاه حاکم است، گفت:موج بازگشت مسافران نوروزی سبب بروز گره های ترافیک سنگین در معابر درون شهری این شهرستان به سمت جاده های خروجی به تهران شده است.

ترافیک بسیار سنگین در بلوار آیت الله نجفی به سمت پل فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری موج همدان سرهنگ فرخ جمالی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک بسیار سنگینی در بلوار آیت الله نجفی به سمت پل فرهنگیان و در ادامه بلوار فرودگاه حاکم است، گفت:موج بازگشت مسافران نوروزی سبب بروز گره های ترافیک سنگین در معابر درون شهری این شهرستان به سمت جاده های خروجی به تهران شده است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک بسیار سنگینی در بلوار آیت الله نجفی به سمت پل فرهنگیان و در ادامه بلوار فرودگاه حاکم است و خودروها با سرعت کمتر از ۱۰ کیلومتر در ساعت در این مسیر تردد دارند.

وی بیان کرد: افزایش حجم تردد خودروها که اغلب شماره انتظامی آنها تهران است موجب کشیده شدن دامنه ترافیک به سمت بلوار ملت شهر همدان نیز شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تاکید کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک در بلوارهای منتهی به جاده خروجی همدان- تهران از رانندگان درخواست می شود برای گرفتار نشدن در ترافیک مسیرهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: رانندگانی که از مسیرهای غربی به سمت همدان تردد دارند برای عزیمت به تهران وارد مرکز استان نشده بلکه با ورود به شهرستان بهار می توانند از سمت پلیس راه جاده همدان تهران خارج شوند.

وی با تاکید بر ضرورت صبر و حوصله و پرهیز از هر گونه شتاب و عجله برای رسیدن به مقصد گفت: در صورت بروز تصادف، رانندگان به سرعت خودروهای حادثه دیده را به حاشیه معابر هدایت کنند تا از شدت گرفتن حجم ترافیک جلوگیری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر