English

امام جمعه کرمانشاه:

مدیریت مساجد را به جوانان بسپارید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مدیریت و اداره مساجد را به جوانان بسپارید تا شاهد تحول عمیق فرهنگی شویم.

مدیریت مساجد را به جوانان بسپارید

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، حضور جوانان را موجب نشاط مساجد دانست و گفت: مدیریت و اداره مساجد را به جوانان بسپارید تا شاهد تحول عمیق فرهنگی شویم.

آیت الله مصطفی علما با گرامیداشت روز جهانی مسجد، به نقش و جایگاه بی بدیل مساجد اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت بی‌بدیل مساجد استفاده شود.

وی با تاکید بر احیای کارکردهای مساجد و جذب جوانان و نوجوانان به این مراکز دینی، اظهار کرد: به هیچ عنوانی نباید درهای مساجد بسته باشد.

آیت الله علما، با بیان اینکه امام جماعت رهبر ذاتی مسجد است، ابراز کرد: روحانیون باید برای قشر جوان و نوجوان برنامه داشته باشند و آن‌ها را با مساجد آشنا کنند.

وی عنوان کرد: مدیریت و اداره مساجد را به جوانان بسپارید تا شاهد تحول عمیق فرهنگی شویم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور جوانان باعث نشاط مساجد است و باعث قدرت و صلابت انقلاب و نظام می‌شود.

وی گفت: مساجد باید به‌گونه‌ای باشد که محل رفت و آمد مردم بخصوص جوانان باشد.

امام جمعه کرمانشاه، تصریح کرد: باید مساجد در مرکزیت اجتماعی محلات باشند زیرا از طریق همین مساجد می‌توان بسیاری از کارهای زمین‌ مانده را انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه