English

مدیر بانک سینا منطقه کرمانشاه و ایلام:

طرح آفتاب بانک سینا تسهیلات قرض الحسنه با سود و کارمزد صفر درصد پرداخت می‌کند

مدیر بانک سینا منطقه کرمانشاه و ایلام از ایجاد شرایط ویژه برای عموم جامعه در قالب طرح آفتاب خبرداد که بر مبنای آن افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند طی فرآیندی مناسب از تسهیلات قرض الحسنه با سود و کارمزد صفر درصد تا سقف 300 میلیون تومان بهره‌مند شوند.

طرح آفتاب بانک سینا تسهیلات قرض الحسنه با سود و کارمزد صفر درصد پرداخت می‌کند
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، آرش طاهرخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص کم و کیف طرح اعطای وام قرض الحسنه طرح آفتاب، افزود: در قالب این طرح وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد به مشتریان پرداخت می‌شود و مشتریان برای دریافت این تسهیلات بدون کارمزد می‌توانند نسبت به افتتاح یک حساب قرض‌الحسنه با حداقل موجودی 500 هزار ریالی اقدام و بر اساس میانگین یک تا 12 ماهه این حساب درخواست وام تا سقف 300 میلیون تومان کنند.

مدیر بانک سینا منطقه کرمانشاه و ایلام خاطرنشان ساخت: وام تعیین شده در صورتی پرداخت می شود که مانده اصل تسهیلات خرد اعطایی و کارت اعتباری فرد در بانک سینا از این مبلغ بالاتر نباشد.

طاهرخانی در خصوص دیگر مزایای طرح آفتاب بانک سینا گفت: امکان انتقال امتیاز وام که شخص از طریق سپرده گذاری آن را بصورت اعتبار کسب کرده است را می‌تواند به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر خود با تکمیل فرم انتقال امتیاز واگذار نماید.

مدیر منطقه بانک سینا کرمانشاه و ایلام افزود: کارفرمایان حقیقی نیز می‌توانند امتیاز وام خود را با ارائه مدارک مربوط به سوابق بیمه‌ای که حداقل باید سه ماه باشد و تکمیل فرم انتقال امتیاز وام، به پرسنل زیرمجموعه خود منتقل کنند.

به گفته متقاضیان مدیر منطقه بانک سینا کرمانشاه و ایلام  متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی tarh.sinabank.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در این بانک علاوه بر طرح آفتاب طرح های دیگری نیز برای پرداخت تسهیلات وجود دارد، ادامه داد: یکی از این طرح ها طرح نرگس و نارون است؛ طرح نرگس برای اشخاص حقیقی و طرح نارون برای اشخاص حقوقی است.

طاهرخانی خاطرنشان ساخت: هزار و ۷۳۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه از سال ۱۳۹۹ تا به امروز در استان پرداخت شده است؛ مبلغ این وام ها ۲۹۰ میلیارد ریال بود که برای اشتغال زایی و تکمیل یا تجهیز مسکن برای مناطق محروم پرداخت شده است و در واقع بانک سینا در پایان سال ۱۴۰۱، صد در درصد از منابع را در استان کرمانشاه تسهیلات پرداخت کرده است که در شبکه بانکی بانک های خصوصی کشور بی نظیر است؛ این در صورتی است که طبق مصوبه بانک مرکزی بانک های خصوص می توانند ۵۰ درصد از منابع خود را در شهرستان ها به تسهیلات اختصاص دهند که در استان کرمانشاه صد در صد تسهیلات پرداخت شده است.

وی تاکید کرد:یکی از طرح های بانک سینا که از تولید کننده و مصرف کننده حمایت می کند طرح سیمارت است؛ در این طرح یک بازارگاه با بیش از ۲۴ هزار کالا وجود دارد و شهروندان برای خرید اقلام مورد نیاز خود می توانند تسهیلات را با نرخ بهره ۱۸ درصد دریافت در مدت ۳۶ ماه بازپرداخت داشته باشند.

وی ادامه داد: پس از تایید مشخصات شخص وام گیرنده شخص در سیمارت کالای مورد نیاز خود را انتخاب می کند؛ مزیت این طرح این است که افتتاح حساب و دریافت تسهیلات به صورت غیر حضوری است و تسهیلات پس از تکمیل روند در کمتر از ۱۵ دقیقه پرداخت می شود.

مدیر بانک سینا در استان‌های ایلام و کرمانشاه گفت: در این طرح، نهادها و ارگان ها با بانک قرارداد منعقد می کنند و پس از عقد تفاهم نامه فی مابین کارکنان آنها می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

طاهرخانی با بیان اینکه در دوران کرونا نیز ۱۵۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۲ میلیارد ریال با عنوان طرح کریمانه به حافظان سلامت پرداخت شد، افزود: همچنین در طرح دیگری ۵۲۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۰۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به مرزداران استان پرداخت شد.

وی گفت: تعداد تسهیلات پرداختی به آسیب‌دیدگان زلزله سرپل‌ذهاب را ۱۱۸ فقره به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بود و در این طرح از یک هزار و ۵۲۰ واحد مسکن زلزله زده در سرپل‌ذهاب تنها ۱۱۸ متقاضی استقبال کردند.

طاهرخانی افزود: در سال ۱۴۰۲ در مجموع ۳۷۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است که از این تعداد ۱۷۸ فقره به مبلغ ۳۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مربوط به تسهیلات ازدواج، ۱۱۷ فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۶۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، و ۸۱ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۱۰۵ میلیاردو ۸۰۰ میلیون ریال به مددجویان کمیته‌امداد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز هیچ فردی برای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در صف انتظار نیست و تمامی تسهیلات بدون سخت‌گیری به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر بانک سینا در ایلام و کرمانشاه با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۴۹ فقره تسهیلات تکلیفی (کمیته‌امداد، بهزیستی، ازدواج و فرزندآوری) به مبلغ یک هزار ۱۶۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال از سال ابتدای سال ۹۹ تا پایان سال ۱۴۰۱ در استان پرداخت شده است، گفت: در زمینه ساخت ۵۸۴۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن، شامل؛ پروژه ۵۴۰۰ واحدی شهرک دولت‌آباد و ۴۴۰ واحدی بلوار تاق‌بستان نیز که به بانک سینا سپرده شده است، تعیین تکلیف انجام گرفته و هیچ متقاضی پشت‌نوبتی نداریم، که باعث افتخار بانک سینا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه