English

در راستای توسعه فناوری‌های علمی؛

جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش کرمانشاه دفتر همکاری‌های مشترک زدند

با حضور مسئولان ارشد استانی و آموزشی کرمانشاه، دفتر همکاری‌های مشترک سازمان جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز یکشنبه در برج فناوری این شهر، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش کرمانشاه دفتر همکاری‌های مشترک زدند
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

​، ۲۷ دی ماه سال گذشته تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش کرمانشاه به امضا رسید تا در نتیجه آن دانش آموزان ضمن آشنایی با زیست بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی، بتوانند علاقه مندی های خود را دریابند و دورنمایی از آینده شغلی خود داشته باشند و در این راستا امروز هم دبیرخانه و یک دفتر همکاری های مشترک هم در جهاد دانشگاهی به بهره برداری رسید.

 

تغییرات فضای الکترونیکی جامعه نیازمند آموزش بهینه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه امروز با تغییر پارادایم ها در ساحت های مختلف روبرو شدیم و اگر زمینه ها و بسترهای موجود را نشناسیم نمی‌توانیم به موفقیت برسیم گفت: در گذشته تمام اقدامات در بسترهای فیزیکی اتفاق می افتاد اما امروز فضا کاملا الکترونیکی شده و فناوری بستر همه امور است که البته پذیرش این تغییر الزاماتی دارد.

علی شعبانی با اشاره به اینکه دوره شهود و احساس گذشته است و امروز دوره تجربه محوری است، افزود: امروز برای تربیت دانش آموزان در حوزه های کسب و کار و کارآفرینی باید نوآوری و خلاقیت به کار بگیریم و ارتباط جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش هم در راستای نیل به این اهداف، بسیار ارزشمند است.

 

 

بر روی مسائل مهم و حیاتی کرمانشاه متمرکز می‌شویم

رئیس جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز در ابتدای این مراسم با بیان اینکه ماموریت این سازمان این است که مسایل مهم و حیاتی استان را شناسایی و برای آنها راه حل های عملیاتی ارائه دهد، گفت: در تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش امضا شد، ۹ بند کاری تعریف شده است تا بتوانیم آنها را به سمتی سوق دهیم که بتوانند گام های بلندی در عرصه کارآفرینی بردارند و درآمد ماهیانه داشته باشند.

مسلم حدیدی یکی از معضلات استان کرمانشاه را فرهنگ کار و تولید عنوان کرد و افزود: در رویداد نیشتمان تلاش می‌کنیم این مشکل را در دانش آموزان مرتفع کنیم و این در حالی است که مرکز شتابدهی شغلی، برنامه های فرهنگی، علمی و تفریحی، تولید محتوا، سفیران علمی و اندیشکده امید و آینده کرمانشاه هم با اهداف مشخصی راه اندازی شده است.

 

تربیت دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی نیازمند توجه به ابعاد مختلف آموزش است

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم در این مراسم بر تربیت دانش آموزان ی در تراز جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: دانش آموز تک بُعدی در عرصه های مختلف زندگی موفق نخواهد شد و لذا باید به دنبال تربیت چندساحتی دانش آموزان باشیم که جهاد دانشگاهی در ابعاد علمی، فناوری و مهارت آموزی می تواند استعدادهای دانش آموزان را شکوفا و زمینه های رشد و توسعه در استان و کشور را مهیا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه