English

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه:

دکتر قالیباف به مسئولیت‌های گوناگون کشور اشرافیت دارد

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه اشرافیت این کاندیدای انتخاباتی به مسائل و مسئولیت های گوناگون کشور و در راس آن مجلس را نقطه قوت ویژه برای تصدی ریاست دولت چهاردهم نامید.

دکتر قالیباف به مسئولیت‌های گوناگون کشور اشرافیت دارد
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، سید احمد صفوی در نشستی به ویژگی‌های دکتر محمدباقر قالیباف در عرصه های مختلف پرداخت و گفت:  آقای قالیباف در حوزه اجرا دارای کارنامه پر باری است؛ برنامه هفتم به نوعی نوشته شده که قابلیت اجرا داشته باشد و به دلیل اینکه وی توان اجرایی بالایی دارند برای به هدف رساندن این برنامه تلاش می کنند؛ اجرای این برنامه در بخش های مختلف می تواند مشکلات کشور و مردم را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه روحیه مسئولیت‌پذیری، سوابق اجرایی در مناصب مختلف و اشراف و تسلط به امور اجرایی از خصوصیات قالیباف است، ادامه داد: حضور موثر در مجلس شورای اسلامی، کمک به بالفعل کردن ظرفیت‌های متعدد کشور، رسیدگی به امور کشور در زمینه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیز از دیگر خصوصیات و توانایی های وی است.

صفوی گفت: دولت قالیباف برنامه محور است و وی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری وارد شده که تا آخر بماند.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در کرمانشاه افزود: آقای قالیباف بواسطه فعالیت و عملکردی که داشته اند چهره‌ای شناخته شده برای مردم هستند و برای انتخابات پیش رو نیز کارنامه و برنامه مشخص دارد.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان مجلس، نخبگان و فعالان سیاسی اجتماعی از وی خواستند که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، ادامه داد: وی با توجه به این دعوت و همچنین تجربه در جایگاه های مختلف مدیریتی به این عرصه ورود کرده اند.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمانشاه در ادامه گفت: کار قوه مقننه قانون گذاری و نظارت است و این قوه مجرییه نیست؛ دولت قوانین را اجرا می کند و مجلس قوانین را به حسب نیاز کشور وضع و آن را به دولت برای اجرایی شدن ارجاع می دهد.

صفوی افزود: منعی برای ورود آقای قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی به انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد؛ مقام معظم رهبری مجلسی که آقای قالیباف ریاست آن را بر عهده داشت مجلس انقلابی خواندند و این توفیقی برای مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه مصوب کردن قوانین خوب و کارآمد در جامعه یک خدمت بزرگ است، ادامه داد: فرصت و مفهوم پیشرفت در قوه مجریه اتفاق می افتد، آقای قالیباف قوانین خوبی را در مجلس شورای اسلامی تصویب کردند اما چون در جایگاه رییس جمهوری نبود نتوانست آنها را اجرا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه