English

۴۳۰ میلیارد ریال مطالبات کلزاکاران کرمانشاه پرداخت شد

بنا بر اعلام معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ۴۳۰ میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان که معادل ۷۰ درصد مطالبات است، توسط شرکت کشت و صنعت مدلل ماهیدشت پرداخت شده است.

۴۳۰ میلیارد ریال مطالبات کلزاکاران کرمانشاه پرداخت شد
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، فرهاد شریفی از پرداخت حدود ۷۰ درصد از مطالبات کلزاکاران استان کرمانشاه خبر داد و گفت:  از ابتدای آغاز فصل برداشت کلزا که از ۱۰ اردیبهشت در مناطق گرمسیری بوده تاکنون بیش از هزار و ۹۰۰ تن دانه روغنی کلزا توسط شرکت کشت و صنعت مدلل ماهیدشت از کشاورزان کرمانشاهی خریداری شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری با توجه به ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی مقرر گردید شرکت های خصوصی و صنایع مربوط به دانه روغن نباتی و روغن کشی نسبت به خرید دانه های تولیدی کشاورزان اقدام کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: در این راستا پیش بینی می شود در استان کرمانشاه با توجه به شرایط مطلوب اقلیم جهت کشت این محصول به میزان هشت هزار تن دانه روغنی کلزا تولید شود.

وی با بیان اینکه برداشت کلزا در مزارع مناطق سردسیر استان نیز تا اواخر تیرماه ادامه خواهد داشت گفت: در سال زراعی جاری بیش از چهار هزار هکتار از اراضی استان کرمانشاه زیر کشت کلزا رفت که پیش بینی می شود میزان تولید در استان در مقایسه با سال زراعی گذشته حدود سه هزار تن افزایش نشان دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه