English

رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:

در اولین ساعات اخذ رأی ۳۰ هر نفر در کرمانشاه احراز هویت شدند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از استقبال خوب مردم در اولین ساعات اخذ رأی خبر داد و گفت: طی همین مدت ۳۰ هزار نفر احراز هویت شده‌اند.

در اولین ساعات اخذ رأی ۳۰ هر نفر در کرمانشاه احراز هویت شدند
به گزارش خبرگزاری موج

، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از استقبال خوب مردم استان در دقایق اولیه آغاز رأی‌‌گیری خبر داد و گفت: از همان ساعات اولیه  ۳۰ هزار کرمانشاهی برای انداختن رأی در صندوق احراز هویت شدند.

علی شعبانی در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه برگزاری انتخاباتی پرشور در دور دوم را پیش‌بینی کرد و افزود: تغییری در شعب و عوامل اجرایی در این دوره انتخابات صورت نگرفته و ۳۲ هزار نفر برگزاری انتخابات را در سطح استان برعهده دارند.

وی تصریح کرد: هیات‌های اجرایی از ساعت شش صبح در محل شعب حاضر شده و فرآیند رأی‌گیری نیز از رأس ساعت هشت صبح آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: در این دوره هم ۱۶۳۶ شعبه اخذ رأی در سطح استان مستقر شده که از این تعداد، ۹۸۸ شعبه ثابت و ۶۴۸ شعبه سیار هستند. همچنین از مجموع شعب، ۹۶۱ شعبه شهری و ۶۷۵ شعبه روستایی هستند.

وی با تاکید بر تامین سلامت و امنیت انتخابات گفت: در این دوره علاوه بر ناظران شورای نگهبان و بازرسان، دو کاندیدا هم نمایندگانی برای ۹۰ درصد شعب استان تعیین کرده‌اند و نظارت کاملی بر روند انتخابات و شمارش آرا دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات در اوج فعالیت‌های کشاورزی برگزار می‌شود، جهت فراهم آوردن بستر مشارکت برای روستاییان، شعب سیار دو بار (اول صبح و غروب) جهت اخذ رأی به روستاها مراجعه می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه