English

رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:

مشارکت مردم کرمانشاه در دور دوم انتخابات ۵۰ درصد رشد داشته است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از رشد مشارکت کرمانشاهی ها در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفـت: امیدواریم این روند افزایشی تا پایان زمان رای گیری ادامه یابد.

مشارکت مردم کرمانشاه در دور دوم انتخابات ۵۰ درصد رشد داشته است
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، علی شعبانی در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به احراز هویت بیش از ۲۰۰ هزار نفر تا ساعت ۱۲ ظهر امروز گفت: این تعداد نسبت به زمان مشابه در دور اول انتخابات ریاست جمهوری با احراز هویت حدود ۱۳۵ هزار نفر، رشد حدود ۵۰ درصدی داشته است.

وی افزود: خوشبختانه استقبال در این دوره افزایش پیدا کرده و امیدواریم این روند افزایشی ادامه یابد.

شعبانی با بیان اینکه با خنک شدن هوا حضور مردم هم بیشتر می شود، خاطرنشان کرد: موج اول حضور مردم از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر بود و موج بعدی از ساعت ۱۶ آغاز می شود.

وی گفت: خوشبختانه انتخابات در استان در کمال آرامش و بدون مشکل در حال برگزاری است و از مردم هم درخواست داریم زودتر به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در خصوص نگرانی جمع آوری آرا در روستاها هم از شعب سیار درخواست کردیم که در دو نوبت صبح و غروب به روستاها مراجعه کنند و هر روستایی که درخواست داشته باشد با ستاد انتخابات یا فرمانداری یا بخشداری هماهنگ کرده و شعب سیار به روستا مراجعه می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه