English

وزیر کشور بازگشت زوار از مسیر مرز خسروی را توصیه کرد

وزیر کشور با تاکید بر وجود زیر ساخت های مطلوب در مرز خسروی در استان کرمانشاه، به زوار اربعین پیشنهاد کرد از این مرز به کشور بازگردند.

وزیر کشور بازگشت زوار از مسیر مرز خسروی را توصیه کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، اسکندر مومنی ، امروز ۲ شهریور در جلسه ستاد اربعین که در مرز خسروی برگزار شد، با تاکید بر اینکه بازگشایی مجدد مرز خسروی توانست بخش اعظمی از بار ترافیکی مرزهای اربعین واقع در نقاط مهران و شلمچه را کم کند، ابراز داشت:

وی با اشاره به استقبال زوار از مرز خسروی، افزود: این استقبال نشان دهنده هماهنگی میان دستگاه‌های دولتی و مردمی است و می‌طلبد مسئولین استان کرمانشاه با هماهنگی به مسئولین مرز مهران کمک کنند تا زواری که بدون خودرو شخصی به زیارت عتبات عالیات آمده و از مرزهای دیگر وارد عراق شده‌اند، این مرز را جایگزین کنند.

مومنی با اشاره به شروع موج بازگشت زوار گفت: در این هوای گرم تامین آب و یخ برای زوار پیش از پیش اهمیت دارد، پس همه باید کمک کنند در این روزهای پایانی دچار مشکل نشویم.

وی هم چنین با تاکید بر لزوم پیگیری کارهای اربعین سال آینده از هم اکنون، گفت: کار اربعین نباید تا سال آینده رها شود و باید از هم اکنون به فکر اربعین سال آینده بوده و زیر ساخت‌ها را فراهم کنیم.

مومنی در ادامه با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه ریلی کرمانشاه -خسروی گفت: این پروژه استراتژیک علاوه بر تسهیل در تردد زوار، زیرساخت خوبی برای تجارت محسوب شده و می‌تواند فرصت‌های شغلی بسیاری برای استان کرمانشاه ایجاد کند.

وی هم چنین با اشاره به آسیب‌های این استان در دوران جنگ تحمیلی گفت: همه باید کمک کنیم تا عقب ماندگی‌های استان کرمانشاه جبران شود و تسریعی در روند توسعه این استان صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه