English

کامران ملکی سرپرست هیات کشتی کرمانشاه شد؛

نماینده کرمانشاه برای کشتی رئیس انتخاب می‌کند!

در حالی که مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در جمع خبرنگاران خبر از فرستادن لیست ۹ نفره برای ریاست جدید هیات کشتی کرمانشاه داده بود، نام کامران ملکی عضو شورای شهر، خارج از لیست وارد و امروز حکم سرپرستی از فدراسیون کشتی دریافت کرد.

نماینده کرمانشاه برای کشتی رئیس انتخاب می‌کند!
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، پیرو گزارش چند روز پیش خبرگزاری موج کرمانشاه مبنی بر بلاتکلیفی کشتی کرمانشاه با تصمیم فدراسیون کشتی برای برکناری محبی و نبود سرپرست، امروز در جدیدترین خبر منتشر شده، کامران ملکی، عضو شورای شهر کرمانشاه حکم سرپرستی گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

روز خبرساز ورزش کرمانشاه

وضعیت بلاتکلیف کشتی کرمانشاه / فدراسیون چرا نمی‌بیند؟

 

گفتنی است در نشست خبری اخیر مدیرکل ورزش و جوانان استان از فرستادن  لیست ۹ نفره برای سرپرستی هیات کشتی کرمانشاه به فدراسیون کشتی خبر داده بود، اما در کمال ناباوری فدراسیون با رد این لیست، یکی از اعضای شورای شهر کرمانشاه را برای این پست انتخاب کرده است و عجیب تر آنکه آخرین اخبار آمده حکایت از وجود ردپای یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس در این انتخاب دارد.

قضیه از این قرار بود که پس از برکناری محبی که به اصرار رئیس فدراسیون اجرایی شد؛  اداره ورزش و جوانان کرمانشاه، لیستی کارشناسانه متشکل از بزرگان کشتی استان را برای سرپرستی هیات کشتی به فدراسیون ارسال کرده بود که بگفته حاتمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع خبرنگاران« به رغم پیگیری های مکرر، تا آن تاریخ مسکوت گذاشته شده بود.»

اما ماجرا به اینجا ختم نشده و شبانه خارج از اسم های ارسالی به ناگاه اسم کامران ملکی از فدراسیون کشتی بیرون آمد که از قرار معلوم، انتصاب کامران ملکی به عنوان سرپرست هیات کرمانشاه به خاطر ارتباط نزدیک با یکی از نماینده استان، انجام شده است. به‌خصوص اینکه نماینده مورد نظر ارتباط بسیار نزدیکی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دارد و چندی پیش نیز دبیر در گفتگو با رسانه‌ها از وی به شدت تمجید کرده بود.

حال سوال اساسی در این خصوص این است که آیا در کشتی کرمانشاه با قحط الرجال روبرو هستیم که هیچ کس شایستگی این مسند را ندارد و یا اینکه اعضای شورای شهر آنقدر در انجام تکالیف قانونی شان درست و به موقع عمل می کنند که با خیال راحت مشغول حل کردن مسائل ورزشی استان هم هستند؟

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه