English

خدمات رسانی به زائرین در موکب‌های سازمان دامپزشکی

سازمان دامپزشکی به زائرین در موکب‌های خدمات رسانی کرده و نظارت بهداشتی و شرعی سازمان دامپزشکی بر موکب‌های ایرانی در عراق تشدید می‌شود.

خدمات رسانی به زائرین در موکب‌های سازمان دامپزشکی
به گزارش خبرگزاری موج

،  امین اسدی، مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی اعلام کرد: «پیرو تاکیدات ویژه معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور این سازمان ۴ موکب را در مرز ریمدان در استان سیستان و بلوچستان، مرز مهران در استان ایلام و مرز چزابه و شلمچه در استان خوزستان برپا کرده است تا به زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خدمات رسانی کنند.

وی با بیان اینکه همچنین در راستای نظارت بهداشتی بر فرایند ارائه خدمات به زائرین اربعین در 5 موکب داخل عراق شامل نجف، مسیر کربلا و کربالا نیز همکاران سازمان دامپزشکی کشور حضور دارند گفت: با توجه به فصل گرما و شیوع بیماری‌های خاص که در فصل گرما از طریق گوشت و دیگر فراورده‌های خام دامی ممکن است منتقل شود تیم‌های نظارتی بهداشتی و شرعی سازمان دامپزشکی بر اساس وظایف ذاتی و بهداشتی ،مواد اولیه جهت پخت غذا برای زائران اربعین حسینی (ع) را نظارت خواهند کرد‌.

وی افزود: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی و شرعی سازمان دامپزشکی در اربعین سال ۱۴۰۳ با هدف نظارت بهداشتی و شرعی از  ۲۴مرداد آغاز شده و تا ۶شهریور ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه