English

آغاز فعالیت ستاد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در بخش کیش

بخشدار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات بخش کیش از آغاز فعالیت ستاد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش کیش خبر داد.

آغاز فعالیت ستاد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در بخش کیش
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، محبوبه کرمی گفت: ستاد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بخش کیش، فعالیت خود را با دریافت دستور شروع فرایند انتخابات، آغاز کرده است.

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیر، گفت: براساس اعلام وزارت کشور، داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از فردا دهم تا چهاردهم خرداد برای نام نویسی مهلت دارند.

بخشدار کیش، با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در کشور، گفت: ساکنان کیش با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح در شکل‌گیری دولت قوی نقش‌آفرینی خواهند کرد.

محبوبه کرمی به فشرده بودن زمان برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: اولین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات بخش کیش با حضور اعضای هیئت اجرایی و نظارت تشکیل شد و جلسات هیئت اجرایی و کمیته‌های ستاد انتخابات برگزار خواهند شد.

بخشدار کیش خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اندیشیده شده و بر اساس شاخص‌های چهارگانه ابلاغی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، این انتخابات نیز با حضور پر شور مردم بخش کیش در کنار سایر هموطنان ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه