English

امام جمعه کیش:

انتخابات اخلاق محور اولین قدم در راه اقتدار ملی است

امام جمعه کیش گفت: اولین قدم در راستای اعتلای عزت و اقتدار ملی، برگزاری انتخاباتی اخلاق محور است.

انتخابات اخلاق محور اولین قدم در راه اقتدار ملی است
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به برگزاری زودهنگام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود به نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و طرفدارانشان توصیه‌هایی کردند و رعایت اخلاق در انتخابات یکی از آنها است.

امام جمعه کیش افزود: انتخابات ریاست جمهوری ایران باید به الگویی برای دنیا تبدیل شود، انتخاباتی که هم رقابتی است و هم اخلاق در آن رعایت می‌شود.

او با اشاره به اهمیت تبلیغات درست و اخلاق مدارانه، گفت: نامزد‌ها در تبلیغات به مردم کمک کنند تا آگاهی آنان برای انتخاب درست افزایش یابد و فرد اصلح انتخاب شود.

امام جمعه کیش، افزود: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات رویکردها، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در شرایط حساس کنونی دنیا و منطقه اشاره کرد و افزود: بدرقه رئیس جمهور شهید و شهدای همراهش، برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب اسلامی افزود و حماسه انتخابات تکمیل کننده حماسه بدرقه رئیس جمهور شهید و همراهانش خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با اشاره به حضور نامزد‌ها از گروه‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی در این دوره از انتخابات، گفت: با توجه به همزمانی آغاز به کار مجلس دوازدهم با انتخابات ریاست جمهوری و شرایط حساس دنیا و منطقه انتخابات این دوره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او افزود: مردم و مسئولان وظیفه دارند در انتخابات پر شور شرکت کنند، مسئولان نیز با فراهم کردن شرایط مناسب برگزاری انتخابات و مردم با حضور فعال پای صندوق‌های رای و انتخاب رئیس جمهور اصلح به شور انتخاباتی کمک کنند.

امام جمعه کیش با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز ملی ازدواج، گفت: تشکیل خانواده از تاکیدات اسلام است و آینده جامعه اسلامی به آن بستگی دارد و دشمنان تلاش می‌کنند ازدواج را در جامعه اسلامی کمرنگ کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز، افزود: بسیاری از مشکلات جوانان در ازدواج، تشریفات و زیاده خواهی است و اسلام به ازدواج ساده تاکید دارد.

او با اشاره به سالروز تاسیس ستاد عالی انقلاب فرهنگی با هدف ساماندهی امور فرهنگی مدارس و دانشگاه‌ها، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: امروز ما جنگ نظامی نداریم، جنگ اقتصادی، امنیتی و فرهنگی داریم و بر ما واجب است به وظایف خود در عرصه فرهنگی به خوبی عمل کنیم.

امام جمعه کیش با اشاره به برخی از مشکلات و نارضایتی‌ها در حوزه کسب و کار و معیشت ساکنان کیش، از مسئولان خواست با تقویت زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب در راستای رونق کسب و کار در ایام تابستان تلاش کنند.

او از مسئولان تعلیم و تربیت نیز خواست با فراهم کردن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، برای سال تحصیلی جدید آماده شوند.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز، شهادت امام جواد علیه السلام را به ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تسلیت گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه