English

امام جمعه کیش:

مشکلات معیشتی مردم و تحقق شعار سال در دستور کار رئیس جمهور منتخب باشد

امام جمعه کیش گفت: رئیس جمهور منتخب حل مشکلات معیشتی و اقتصادی، تحقق شعار سال و وعده‌های انتخاباتی را در دستور کار خود قرار دهد.

 مشکلات معیشتی مردم و تحقق شعار سال در دستور کار رئیس جمهور منتخب باشد
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک به آقای مسعود پزشکیان، گفت: رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه مردم و کشور است و باید مردم و همه گروه‌ها به او احترام بگذارند.

او با قدردانی از مواضع رئیس جمهور منتخب در حمایت از محور مقاومت، ارتباط با کشور‌هایی با رابطه راهبردی، استفاده از همه توانمندی‌های کشور و نداشتن نگاه‌های حزبی و گروهی، ابراز امیدواری کرد این سیاست‌ها استمرار داشته باشند.

امام جمعه کیش، گفت: امیدواریم رقابت‌های انتخاباتی دیروز به همکاری‌های اجرایی امروز تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز گفت: مردم وظیفه اصلی خود را انجام دادند و به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند، به میدان آمدند و در انتخابات حضور پرشور داشتند و اکنون نوبت رئیس جمهور منتخب است با الگوگیری از رئیس جمهور شهید، محبوب دل‌ها شود.

او خدمت خالصانه به مردم و کشور را یکی از توصیه‌های اصلی به رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: آقای پزشکیان می‌توانند مانند شهید رجایی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران ریاست جمهوری و شهید رئیسی نامی ماندگار در تاریخ ریاست جمهوری داشته باشد.

امام جمعه کیش از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات قدردانی کرد و گفت: هیئت‌های نظارت و اجرایی، وزارت کشور، شورای نگهبان، نهاد‌های نظامی و امنیتی، رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در برگزاری انتخابات و افزایش مشارکت مردم تلاش کردند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز از صداوسیمای کیش برای ایجاد شور انتخاباتی، افزایش مشارکت مردم، انعکاس حضور مردم در شبکه‌های سراسری و کسب رتبه اول بین مراکز هم ردیف خود، قدردانی کرد و گفت: اگر رسانه‌های معاند فارسی زبان در خارج از کشور حضور پنجاه درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری را تحریف کردند به دلیل حقارت و شکستشان بود.

او به سالروز شروع جنگ سی و سه روزه لبنان با رژیم غاصب صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: اگر ابتدای جنگ تحمیلی دغدغه دشمن رسیدن سلاح به جمهوری اسلامی ایران بود، اکنون دغدغه دشمنان رسیدن سلاح‌های پیشرفته از ایران به محور مقاومت است.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز گفت: اگر دغدغه آمریکا و رژیم صهیونیستی در گذشته تعطیلی سفارت اسرائیل در ایران و راه‌اندازی سفارت فلسطین بود، امروز جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های فلسطین، محور مقاومت را یاری می‌کند و تا نابودی کامل آن، دست از این حمایت بر نمی‌دارد.

امام جمعه کیش به تعامل جمهوری اسلامی ایران با دنیا هم اشاره کرد و گفت: ایران همواره برابر پذیرش نوآوری و فناوری منعطف است و با تحجر مخالف است، با دنیا تعامل سازنده دارد، اما اهل انفعال و کوتاه آمدن از اصول اعتقادی خود نیست، سیاست جمهوری اسلامی ایران، حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و گفتگوی سازنده با دنیاست.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز با گرامیداشت روز بهزیستی و تامین اجتماعی، گفت: در شرایطی که خطر گزش پشه آئدس و شیوع تب دنگی وجود دارد مردم با سفیران سلامت بهزیستی و مراکز بهداشت همکاری کنند و توصیه‌ها را جدی بگیرند.

او از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و بیمارستان برای کاهش تعرفه‌های درمان قدردانی کرد و گفت: همچنان جای خالی درمانگاه تامین اجتماعی و یا یک بیمارستان دولتی در کیش احساس می‌شود تا خدمات مناسب تری به ساکنان کیش ارائه شود.

امام جمعه کیش از اسرا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و مفقودان جنگ تحمیلی تجلیل کرد و گفت: انقلاب اسلامی دستاورد مبارزه مردمی است که از جان خود گذشتند تا شرف و آسایش مردم کشور حفظ شود.

او از مسئولان خواست کرامت این عزیزان را حفظ کنند و در انجام وظایف خود نسبت به رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده هایشان کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با قدردانی از تلاش‌های مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان، گفت: این دو نهاد با تدبیر امام راحل ایجاد شد و حفاظت از جمهوریت و اسلامیت نظام بر عهده این دو نهاد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه