English

امام جمعه کیش :

نماز جمعه، مهمترین پایگاه مردمی جامعه اسلامی است

امام جمعه کیش با اشاره به پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: نماز جمعه، مهمترین پایگاه مردمی جامعه اسلامی است.

نماز جمعه، مهمترین پایگاه مردمی جامعه اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز، نمازجمعه را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: یکی از ابتکارات دین اسلام، نماز جمعه است.

او با اشاره به ابعاد عبادی و سیاسی نماز جمعه، افزود: بعد از انقلاب اسلامی نماز جمعه پایگاهی مردمی برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی است و یکی از پایه‌های اساسی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

امام جمعه کیش حل مشکلات مردم، بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های مسئولان و تبدیل شدن به کانون ایجاد امید و نشاط در جامعه را از اهداف اقامه نماز جمعه برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز به بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی از رسانه ملی در نهم مرداد ۱۳۷۵ که به نام روز صداوسیما نام گذاری شده اشاره کرد و گفت: بازدید سیزده ساعته حضرت آیت الله خامنه‌ای از صداوسیما نشان از اهمیت و جایگاه این نهاد اثرگذار است.

او با تاکید بر اینکه به حق صداوسیما دانشگاهی عمومی است به محوری‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بازدید ایشان اشاره کرد و افزود: تقویت تولیدات فاخر، جذب حداکثری مخاطب و توجه به سلیقه‌ها در تولیدات رسانه‌ای از مهمترین رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بازدید از صداوسیما بوده است.

امام جمعه کیش با تشکر از تلاش‌های جهادی مدیران و کارکنان صداوسیمای کیش برای ارائه تصویری شایسته از ظرفیت‌ها و رویداد‌های مختلف کیش خواستار حمایت جدی از صداوسیما در منطقه آزاد کیش شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز حضور صداوسیمای کیش در منطقه آزاد کیش را فرصتی برشمرد که ظرفیت‌هایی متناسب با یک صداوسیما در یک استان بزرگ را داراست و به همین دلیل می‌تواند نقشی سازنده در توسعه پایدار کیش، معرفی ظرفیت‌ها و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشد.

امام جمعه کیش به سالروز عملیات مرصاد و در هم کوبیده شدن منافقان هم اشاره کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت مردم، نکته در تمام بزنگاه‌های تاریخی مثل انتخابات ریاست جمهوری، موجب تقویت نظام و انقلاب اسلامی شده است.

او ایران اسلامی را ام القرای اسلام دانست که امروزه با صبر راهبردی و مقاومت توانسته مقابل مستکبران ایستادگی کند.

امام جمعه کیش تاکید کرد: برای حفظ انقلاب و نظام باید هوشیار بود تا طاغوتیان و تکفیری‌ها به انقلاب اسلامی ضربه نزنند.

او به سالروز فرار مسعود رجوی و بنی صدر از کشور هم اشاره کرد و گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران جرات تهدید را از دشمنان و ابرقدرت‌ها گرفته است و این دستاورد از برکات حضور همیشه در صحنه مردم و راهنمایی‌های امامین انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با نمایندگان مجلس دوازدهم هم اشاره کرد و گفت: وظیفه مهم دولت چهاردهم معرفی کابینه‌ای کارآمد و انقلابی است و وظیفه مجلس هم رای دادن به کابینه‌ای بر اساس شاخصه‌هایی همچون امانت داری، صداقت، پاکدستی، معتقد به مبانی نظام و امید به آینده است.

او به سالروز شهادت امام سجاد (ع) نیز اشاره کرد و گفت: امام سجاد (ع) قهرمان جهاد تبیین در قیام عاشورا بود و باید ابعاد مختلف این نقش آفرینی برای مردم روشن شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه