English

امام جمعه موقت کیش :

اولین گام برای تحقق وفاق ملی انتخاب یک کابینه قوی، متخصص و متعهد به آرمان‌های انقلاب است

امام جمعه موقت کیش با تاکید بر اینکه دولت وفاق ملی باید در مسیر این وفاق گام‌های محکمی بردارد گفت: انتخاب یک کابینه قوی، متخصص و متعهد به آرمان‌های انقلاب اولین گام برای تحقق این امر است.

اولین گام برای تحقق  وفاق ملی انتخاب یک کابینه قوی، متخصص و متعهد به آرمان‌های انقلاب است
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به واکنش منفی و گسترده کاربران فضای مجازی به حضور نمایندگان رژیم صهیونیستی در بازی‌های المپیک، اظهار کرد: علاوه بر فضای مجازی، شعارهای ضد رژیم صهیونیستی در ورزشگاه‌های المپیک ۲۰۲۴ طنین انداز شده است.

وی با بیان اینکه مردم آزاده جهان به آگاهی رسیده و دولت‌های جنایتکار را به خوبی می‌شناسند، افزود: اینکه جوانان غربی و حتی خود امریکا در واکنش به حمایت‌های دولت امریکا از رژیم صهیونیستی، پرچم این کشور آتش می‌زنند نشان از آگاهی آنان است.

خطیب موقت نماز جمعه کیش اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق جنایت‌های خود گرفتار شده و ثانیه شمار نابودی آن رو به پایان است.

وی همچنین به شهادت رهبر بزرگ حماس اسماعیل هنیه اشاره کرد و ادامه داد: حضور حماسی و گسترده مردم ایران در تشییع پیکر این مجاهد نستوه و اقامه نماز بر پیکر این شهید، وحدت امت اسلامی را به نمایش گذاشت و تن دشمنان را به لرزه درآورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: شهادت هنیه عزم جبهه مقاومت برای نابودی رژیم جنایتکار صهیونیست را دوچندان کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری، اظهار کرد: طبق بیان رهبر انقلاب باید همه کشور جهت موفقیت دولت همدل و همراه باشند.

خطیب موقت نماز جمعه کیش با تاکید بر اینکه دولت وفاق ملی باید در مسیر این وفاق گام‌های محکمی بردارد، افزود: انتخاب یک کابینه قوی، متخصص و متعهد به آرمان‌های انقلاب اولین گام برای تحقق این امر است.

وی با بیان اینکه بهبود وضعیت اقتصادی کشور باید اولویت دولت چهاردهم باشد، اضافه کرد: قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و درآمدها با هزینه‌ها همخوانی ندارد؛ امید است دولت چهاردهم با عملکرد خود وضعیت معیشتی مردم را بهبود ببخشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه