English

معاونت مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش:

نقد پذیری موجب رشد مدیران می شود

معاونت مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای ارتقاء سطح کیفی ورزش در جزیره کیش نقد پذیری را موجب رشد مدیران عنوان کرد.

نقد پذیری موجب رشد مدیران می شود
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، محمد قریشی در این نشست که با حضور مسئولان هیئت فوتبال کیش و اصحاب رسانه برگزار شد از مدیران دوره های مختلف ورزش به ویژه عزیزاله فرضی پور تقدیر و اظهار کرد: در اهمیت خبر وخبرنگارهمین بس که خداوند به قلم قسم یاد کرده است و در نهج البلاغه نیز به سختی کار خبرنگار اشاره شده است و مهمترین مسئله صداقت و درستی در بیان خبراست.

نشست خبری معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش

وی با بیان اینکه نقد پذیری موجب رشد مدیران خواهد شد افزود: اگر مسئولی نقد نشود رشد نمی کند و ما به نقد صادقانه رسانه برای رشد نیاز داریم.

قریشی به حمایت رسانه ها در مسیر رشد و توسعه زیرساخت های ورزش کیش اشاره کرد و افزود: این همکاری و تعامل باید دو سویه باشد و ما هم باید صداقت خود را به شما اثبات کنیم.

وی تاکید کرد: در راه رشد ورزش کیش و کیفی سازی و برندسازی آن وجود خبرنگاران از اهمیت بالایی برخوردار است و هر چه تلاش در این راه صورت بگیرد بدون انعکاس خبرنگاران دیده نخواهد شد.

معاونت مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش با تقدیر ازهیئت فوتبال کیش همدلی و همراهی هیئت ها با بخش خصوصی و رسانه ها در راه رشد و رونق ورزش کیش را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: برای اینکه یک نام خوب از ورزش کیش برجای بماند باید همه همکاری کنند.

وی تاکید کرد: باید جذابیت ها در بخش ورزش به حدی باشد که بخش خصوصی را راغب به همکاری در حوزه ورزش کند.

قریشی استاندارد سازی سرانه های ورزشی کیش و نگهداری از آن ها را از مهمترین محورهای برنامه ریزی برشمرد و افزود: طرح توسعه و برگزاری رویدادهای مختلف منطقه ای، ملی و بین المللی از دیگر برنامه هایی است که در طراحی های صورت گرفته برای رشد و ارتقاء ورزش کیش در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به برنامه شش ماهه کوتاه مدت اشاره کرد که طی آن زمینه تقویت هیئت های ورزشی کیش طراحی شده است.

معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش ایجاد منابع و درآمد پایدار برای هیئت های ورزشی را از مهمترین برنامه های این معاونت برشمرد و خاطر نشان کرد: ایجاد درآمد پایدار برای هیئت های ورزشی آن ها را در مسیر رشد با اطمینان خاطر قرار خواهد داد.

نشست خبری معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش

محمود پازوکی رئیس هیئت فوتبال کیش نیز با تبریک روز خبرنگار، رسانه ها را بازوی ورزش کیش برشمرد وافزود: انتظار ما از رسانه های حمایت از فوتبال جزیره کیش به عنوان یک ورزش مورد علاقه مردم و از ارکان اصلی ورزش کشور به شمار می رود.

مسعود بابایی دبیرهیئت فوتبال کیش نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری D آسیا افزود: اهدافی در سال جاری برنامه ریزی شده است که برگزاری دوره مربیگری با حضور 24 نفر و ارائه گواهینامه اولین برنامه از این اهداف بود.

وی افزود: بهره برداری از زمین های فوتبال کیش با برگزاری مسابقه پیشکسوتان یادبود شهید هنیه، معرفی آقای مجید خوبیاری به عنوان مدرس رسمی فوتبال برای نخستین بار از جزیره کیش، وجود اقای حسن یوسفی از جزیره کیش به عنوان ناظر رسمی فدراسیون فوتبال بین کیشوندان، وجود سه داور کیشوند در لیگ برتر و لیگ یک کشور واعزام دختران تیم فوتسال بانوان به مسابقات کشوری از مهمترین رویدادهایی است که در سال جاری صورت گرفته است

به گفته بابایی، درجه بندی مدارس فوتبال با هدف توسعه این مدارس و برگزاری لیگ مدارس، برگزاری کلاس ها  A وB، تشکیل تیم های فوتبال در تمامی رده های سنی، برگزاری کلاس pro licence در سه مرحله که مرحله اول در آذرماه که با حضور چهره ها برگزار می شود از برنامه هایی است که در دستور کار هیئت فوتبال کیش قرار دارد.

رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز در این مراسم با تبریک روز خبرنگاراظهار کرد: ورزش کیش از ظرفیت های بی بدیل است که کمتر به آن توجه شده است و امیدوارم روند توسعه ای که شروع شده ادامه یابد و از این ظرفیت استفاده کنیم.

نشست خبری معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش

وی حضور رسانه ها را یک ظرفیت عنوان کرد و افزود: باید از این ظرفیت استفاده کنیم و اتفاقات کیش در تمام کشور دیده شود اما انعکاس اخبار مثبت باشد دغدغه فعالان اقتصادی است که باید، انتشار و انعکاس اخبار مدیریت شود.

سادات نجفی تصریح کرد: انتقاد از کم کاری مسئولان یا ترک فعل آن ها ضروری است و باید اصلاح شود اما در ارائه چهره کیش به بیرون از جزیره از تخریب باید پرهیز کرد.

در پایان این نشست معاونت مرکز ورزش و تفریحات سالم با اهداء تندیس و هدایا از اصحاب رسانه تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه